V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 29 Mar 2024, 08:40

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 201 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Gidon Yükseltme Aparatı
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2007, 23:11 
Arkadaşlar merhaba eğitimlerde hep derler ya kollarınızı kasmayın dirsekleriniz hafif kıvrık olsun . Özellikle omuzlarınız düşürün ve gidonu hafifçe tutun diye ...
Sanırım vstromlarda boyunuz biraz uzunsa bu kollardaki kıvrıklığı sağlayamıyorsunuz. Örneğin BMW GS kullanıcılarına bakın kolları kıvrık ve aşırı dik oturma konumları var motorun üzerinde.
Şimdi ne anlatıyorum bu kıvrıklık ne işe yarar? En önemli avantajı bence uzun yolda çok daha az yoruluyorsunuz vede virajlarda kontrayı çok daha rahat veriyorsunuz. Biraz araştırma yaptım touratech firması bmw için bu tarz bir aparat yapmış. Birde Vstrom vb motorlar için aşağıdaki linkte görülen aparatı buldum. Sizlere danışayım dedim bu tarz bir aparat kullanan varmı? Sizce işe yararmı görüşlerinizi öğrenebilirmiyim...

http://www.sahibinden.com/direksiyon_gi ... ord=vstrom


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 02 Kas 2007, 02:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eki 2007, 23:08
Mesajlar: 881
Konum: Bursa / TR
Motosikleti: R1100GS
Kan Grubu: 0 RH (-)
isminiz: Yünel Yılmaz
Kişinin boyu extrem değerlerde değilse direksiyonun kendi ayar mekanizması yeterli ayar gereksinimi karşılayaak şekilde üretilir.

Boyunuz çok kısa yada uzunsa,veya kollarınız normalden uzun veya kısaysa bu türden bir aparat kullanmak sizi rahata erdirebilir.
Ancak çoğu uygulamada direksiyona gelen hortum,kablo ,tel vs boyları kısa gelebiliyor bu yükseltmeden sonra.
Yükseltmeyi düşündüğünüz değerin bağlantı parçalarının boyuyla uyuştuğundan emin olmadan aparat almayın.
Yoksa çok maliyetli olan gaz telleri fren hortumları vs değişimi
işine girmeniz gerekecektir.

_________________
Yunel Yılmaz
0 Rh (-)
BMW R1100GS
Aprilia Scarabeo 200i
+90 554 5107929


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2007, 21:16 
Kabloların sorun olacağını zannetmiyorum
Kollarım boyuma göre biraz kısa geldiği için dirseklerim sürekli gergin
Arkadaşımın 1200 GS ini kullanırken farkettimki çok rahat bir sürüş pozisyonu var
biraz daha yüksek ve sürücüye yakın bir gidon hem uzun yolda hemde virajlarda contra verirken oldukça rahat olacağını düşünüyorum
aşağıda linkteki aparatı yeni gördüm acaba bunu burada iyi bir tornacıya yaptırabilirmiyiz..

http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /2016/203/


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 11 Kas 2007, 00:21 
tornacılara numune götürürseniz hemen olmasada birkaç günde aynısını yaparlar çok zor birşey değil.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 11 Kas 2007, 01:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eki 2007, 23:08
Mesajlar: 881
Konum: Bursa / TR
Motosikleti: R1100GS
Kan Grubu: 0 RH (-)
isminiz: Yünel Yılmaz
Revolution yazdı:
Kabloların sorun olacağını zannetmiyorum
Kollarım boyuma göre biraz kısa geldiği için dirseklerim sürekli gergin
Arkadaşımın 1200 GS ini kullanırken farkettimki çok rahat bir sürüş pozisyonu var
biraz daha yüksek ve sürücüye yakın bir gidon hem uzun yolda hemde virajlarda contra verirken oldukça rahat olacağını düşünüyorum
aşağıda linkteki aparatı yeni gördüm acaba bunu burada iyi bir tornacıya yaptırabilirmiyiz..

http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /2016/203/



O koyduğunuz sitedeki resimleri bile basıp götürseniz size istediğinizi yaparlar.

_________________
Yunel Yılmaz
0 Rh (-)
BMW R1100GS
Aprilia Scarabeo 200i
+90 554 5107929


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 12 Kas 2007, 16:47 
Hortumlar sorun şöyle oluyor. Ben bir ara yaptırmayı düşünmüştüm ama neredeyse ucu ucuna geliyordu hortumlar. Ama yaptıran varsa ve sıkıntı olmadı diyorlarsa neden olmasın.
Yoksa dik oturamamaktan bende şikayetçiyim. Kolunu kırsan eğilmen gerekiyor, dik otursan kolların geriliyor... :-1


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 12 Kas 2007, 20:06 
Bu konu ile ilgili araştırmalardayım
ilk olarak bir tane yaptırıp deneyeceğim problem çıkarmazsa toplu fiyat ve diğer prosedürleri buradan konuşuruz
sanırım 25 mm kadar yükselmesi sorun olmayacaktır


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 13 Kas 2007, 01:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eki 2007, 23:08
Mesajlar: 881
Konum: Bursa / TR
Motosikleti: R1100GS
Kan Grubu: 0 RH (-)
isminiz: Yünel Yılmaz
Direksiyonu yerinden söküp kablo ve kortumların ne kadar yükselmeye müsaade ettiğini görebilirsiniz.

_________________
Yunel Yılmaz
0 Rh (-)
BMW R1100GS
Aprilia Scarabeo 200i
+90 554 5107929


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Gidon Yükseltme Aparatı
MesajGönderilme zamanı: 15 Kas 2007, 16:16 
Revolution yazdı:

Bu karayılan'ın yapmadığı aksesuar yok anlaşılan. Tur camının üzerine takılan rüzgarı kesesen bir aparatta yapıyor. Ama ben yaptığı by aparatın işçiliğini pek beğenmedim. :(
Bizim istediğimiz tam olarak şu
ResimResimResim

Hadi bakalım mühendis arkadaşlar görev başına. :)


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 15 Kas 2007, 19:05 
Konuştuğum bütün tornacılar 1-2 tane için kalıp işine yanaşmıyorlar en az 50 tane belirtilen rakam yoksa maliyet çok artıyor
Bakalım işsiz güçsüz oturan bir tornacı bulacağım elbet:)


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 16 Kas 2007, 22:34 
Yunel yazdı:
Kişinin boyu extrem değerlerde değilse direksiyonun kendi ayar mekanizması yeterli ayar gereksinimi karşılayaak şekilde üretilir.

Boyunuz çok kısa yada uzunsa,veya kollarınız normalden uzun veya kısaysa bu türden bir aparat kullanmak sizi rahata erdirebilir.
Ancak çoğu uygulamada direksiyona gelen hortum,kablo ,tel vs boyları kısa gelebiliyor bu yükseltmeden sonra.
Yükseltmeyi düşündüğünüz değerin bağlantı parçalarının boyuyla uyuştuğundan emin olmadan aparat almayın.
Yoksa çok maliyetli olan gaz telleri fren hortumları vs değişimi
işine girmeniz gerekecektir.


sele üzerinde oynama yapılsa,alçaltmak gibi daha sağlıklı olmaz mı, motorun orjinal dengeleriyle oynamak pek akıllıca gelmiyor bana, kanımca japon abiler bu konuda hassas ölçümler yapmışlardır. Olmadı başka motor bakmak lazım,boyuna posuna uygun. tabii "kanımca".


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2007, 00:23 
http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /2016/203/

Linkte görülen aparatı bugün aldım. Barı yükseltmekle kalmıyor ayrıca size yaklaştırıyor. (Ölecem rahatlık diye birgün)

En kısa zamanda montajı yapıp sizinle sonuçları paylaşıyor olacağım. Bu arada aparatın liste fiyatı 85 euro. İstanbuldan aldım 100 ytl ye mal oldu


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2007, 00:28 
Çevrimdışı
Site Admin
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2007, 21:46
Mesajlar: 3032
Konum: İstanbul
Motosikleti: DL1 :) + XRV750
Kan Grubu: Jagermeister
0 Rh(+)

Atam izindeyiz!
Ne mutlu Türküm diyene...
isminiz: Örsan T.
değerlendirmeni merakla bekliyorum revolution..

_________________
Örsan

Jagermeister - Afrika Aslanı :mrgreen

The Road goes ever on and on...

XRV750X - Africa Twin

Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2007, 09:51 
Revolution yazdı:
http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2016/203/

Linkte görülen aparatı bugün aldım. Barı yükseltmekle kalmıyor ayrıca size yaklaştırıyor. (Ölecem rahatlık diye birgün)

En kısa zamanda montajı yapıp sizinle sonuçları paylaşıyor olacağım. Bu arada aparatın liste fiyatı 85 euro. İstanbuldan aldım 100 ytl ye mal oldu


Bu tarz olanları yeni öncekiler barı yalnızca yükseltiyordu, bu hemde sürücüye yaklaştırıyor. Evet sonuçları merakla bekliyoruz.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2007, 22:27 
Evet arkadaşlar yeni herzaman iyi olmuyor. Standart gidon yükseltme aparatları ile kablo değişimi gerekmezken bu aparatta sadece ön fren hortumunun boyu yeterli gelmedi sorun değil değiştirirm dedim
Fakat neyle değiştireceğim ????:)
bu kablonun boyu standart ve değişmiyormuş ama boyunun 4-5 cm uzaması gerek
şimdi motor öylece serviste yatıyor yarın bir çaresine bakacağım ama büyük hayal kırıklığı içerisindeyim
çünkü kubilayın dediği gibi sadece 25 mm yükseltmeyip 25 mm de size yaklaştırıyor gidonu tamamen dik bir sürüş yalan oldu gibi duruyor
gelişmeleri yine buradan paylaşırım


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 201 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye