funkstar yazdı:
mrburak yazdı:
funkstar yazdı:
anlatılan adımların arasında önemli bir nokta var. motor hızlanırken ayakta olmak ve debriyajın bırakılması esnasında sert bi şekilde oturmak lazım yoksa arka teker kilitler. 2. vites, çekili debriyaj ve açık kontak yeterlidir, marş basmaya gerek yoktur.
1200 ü otoparkın rampasından aşağı 2. Viteste defalarca uğraşıp çalıştırmamıştım.
3. Vitesle birde bir çalıştırmıştım.
Bu arada bi baktımki marş motoruna giren soket çıkmış. Bi saat boşuna tırmalamışım.
Takınca cillop gibi oldu
soket iyi azizlik yapmış =) 1 sefer mecbur kaldım o da 2. viteste tek denemede oldu. hatrı sayılır bi sürate ulaşmıştım muhtemelen ondan çevirebildim ama bir daha başıma gelirse 3. vitesi denerim 115nm tork için daha mantıklı evet.
bu arada 2004-2006 model (belki tek egzantirikli boxerlara tüm yıllar içindir söyleyen kişi emin değildi) 1200gs geri çağırma var borusan'da. detayları henüz bilmiyorum ama enjeksyon sistemiyle alakalıymış ve 400€ değerinde bir işmiş. pazartesi borusanı arayıp şasi numarasıyla kontrol yaptıracağım bakalım gerek var mı?
çağırma geçenlerde benim bizzat tecrübe ettiğim bi sıkıntıya ilgili olabilir.
ilgli link
viewtopic.php?f=67&t=16883&p=375991#p375991aşağıdaki fotolarda ok la işaretlediğim noktadan yakıt sızıyordu.
Gece bol Euro lu kabuslar görerek ve sabahı zor ederek teknik otoya ( Bursa ) vardığımda bu konuyla ilgili aksiyonları olduğunu söylediler.
Aksiyonun kapsamı ve modeller :
2005-2011 model yılı R-model motosikletler, model yılı 2005-2012 K-model motosikletler, model yılı 2010-2011 S 1000 modeli motosiklet ve model yılı 2006-2010 HP2 motosikletler.Etkilenen motosiklet, yakıt pompası flanş (ve varsa yardımcı yakıt pompası flanş) çatlaklar geliştirmek ve yakıt sızıntısı olabilir.
Dedikleri gibi hiç bir ücret ödenmeden benzin pompası ve flanşım değişti.
Aşağıdaki fotolarda çok belli olmuyor ama Yenisinin üzerinde metal bir halka var.