Selam.maalesef aşağıda yazılan stop etme sorunları bende de başladı.rölanti sensörü mü yoksa tps mi anlaşılamadı,daha evvel tavsiye edilen ve motorumun eski sahibi hasan abi (horal) tarafından uygulanıp başarılı olan kontak açıkken gaz kolunu 5 kez tam açma kapama taktiğini ben de denedim ama malesef
yardım ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
dodgesnake yazdı:Bu durumla ilgili problemim devam ediyor...
Enjektör temizleyici kullandım, fayda etmedi. Ancak nasıl yaptığı ile ilgili daha sağlam sonuçlarım var.
5000 üstü devirlerde seyahat ederken gazı kesip motoru kompresyona sokuyorum. Kısa bir süre geçtikten sonra debriyajı çekince devir hızlı bir şekilde rölanti seviyesine düşme eğilimi gösteriyor. Bazen 1000 devir civarında kalıyor ancak bazen de stop ediyor. Genelde yokuş aşağı iken stop ediyor.
Bunun haricindeki normal kullanımlarda ise dikkatimi çekenler: Debriyajı çektiğimde olması gereken rölanti devri 1000 ile 1300 arası değişiyor. Geçenlerde soğuk motoru ilk çalıştırmamda jikle devreye girmedi ve gayet 1200 devir civarı çalıştı. Normalde 1500 ve üstü çalışıyordu.
Konu hakkında fikri olanlardan bilgi rica ediyorum.