V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 29 Mar 2024, 08:00

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 35 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 26 Eki 2011, 18:39 
BasarGUVEN yazdı:
Bizde ekran var bişi yapman gerekiyosa gösteriyo... :twisted:

2014 lerde Rindfleischetikettierungsueberwachungsaufgabenuebertragungsgesetz sistemi ile gidip kendi bascakmış havayı. Olmadı kompressor koyarlar giderken ayarlar.

R1300GS Kompressor SLX.Ak.ie


Başar arkadaşım; şu senin yorumlarına da, açtığın başlıklara da bayılıyorum doğrusu. :süper


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Eki 2011, 20:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2009, 13:00
Mesajlar: 1008
Konum: Istanbul
Motosikleti: R1150 GS ADV
Kan Grubu: B Rh+
isminiz: Robin YAVUZ
Doğru hava basıncı sürücünün üstüne yakışanı giymesidir :) Benim DL de ön taraf 31 hatta 32 psi gibi değerlere düşünce direkt hissediliyordu. Benim ayarım 34-38 idi. Gidon dönüşü, viraj alma hissi en iyi bu değerlerdeydi.

_________________
no pain no gain
Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eki 2011, 00:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
dodgesnake yazdı:
Doğru hava basıncı sürücünün üstüne yakışanı giymesidir :) Benim DL de ön taraf 31 hatta 32 psi gibi değerlere düşünce direkt hissediliyordu. Benim ayarım 34-38 idi. Gidon dönüşü, viraj alma hissi en iyi bu değerlerdeydi.



bende bir aydır arka 41 kullanıyorum..
artçı varken ayarladım sonra baktım tek kullanırkende daha bi iyi geldi yol tutus fren vs bıraktım 41 de
bende önü 34 hatta 35 basayım bakalım nasıl olcak..


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eki 2011, 09:10 
BasarGUVEN yazdı:
Bizde ekran var bişi yapman gerekiyosa gösteriyo... :twisted:

2014 lerde Rindfleischetikettierungsueberwachungsaufgabenuebertragungsgesetz sistemi ile gidip kendi bascakmış havayı. Olmadı kompressor koyarlar giderken ayarlar.

R1300GS Kompressor SLX.Ak.ie


Aman göstermesin abi. Ne kadar veri gösteriyorsa o kadar müşür vardır. BMW'de her müşür en ucuzundan 150 € olsa, bir de BMW'nin ünü düşünüldüğünde benzincide 15 günde bir kontrol ederim daha iyi :)

Ha ama 2020'de Gerfundigterschetikettierungsueberwachungsaufgabenuebertra sistemi koyarlar, alet her arızasını tamir eden, sele altına entegre bir tamirci robotla filan teslim edilirse o zaman düşünülebilir. :mrgreen :mrgreen :mrgreen


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eki 2011, 09:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2009, 13:00
Mesajlar: 1008
Konum: Istanbul
Motosikleti: R1150 GS ADV
Kan Grubu: B Rh+
isminiz: Robin YAVUZ
Nikkfurie yazdı:
dodgesnake yazdı:
Doğru hava basıncı sürücünün üstüne yakışanı giymesidir :) Benim DL de ön taraf 31 hatta 32 psi gibi değerlere düşünce direkt hissediliyordu. Benim ayarım 34-38 idi. Gidon dönüşü, viraj alma hissi en iyi bu değerlerdeydi.



bende bir aydır arka 41 kullanıyorum..
artçı varken ayarladım sonra baktım tek kullanırkende daha bi iyi geldi yol tutus fren vs bıraktım 41 de
bende önü 34 hatta 35 basayım bakalım nasıl olcak..


Aramızdaki kilo farkını göz önünde bulundur. :) Çok hava = sert lastik...

_________________
no pain no gain
Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2012, 02:39 
merhaba,bugn taktirdiğin yeni metzeler lastiklerime hava basarken aklıma lastik basınçları takıldı. üzerinde orjinal lastikleri vardı ve ön her zaman 3 psı arkalar ise tek 36 çift kişi 41 psı idi. bu yeni lastiklerimde ise ön ve arka ikiside makimum 41 psı. sorum bu lastikleri kullananların ön lastik basınçlerı nelerdir? bana 41 ön lastik için üzerinde yazmasına rağmen fazla geldi ve 38 bastım ama virajlar da lastiğin daha cok yeni olmasından mıdır yoksa uygun olmayan basınçtan mıdır bilmiyorum ön lastikte virajlarda dalma yani hafiften tutuş eksikliği,kayma meydana geldi. sizce sebebi nedir? saygılar


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2012, 09:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Haz 2009, 12:35
Mesajlar: 7660
Konum: (Cehennemin dibi-İstanbul) GAVUR İZMİR'Lİ
Kan Grubu: A Rh ( + )
isminiz: H a k a n
Zincir korumanın üzerindeki stickerda ön lastikler için 33,arka lastikler için 36 yazar.Bu artçısız kullanım için. Artçılı kullanım ya da yük olduğunda arka 42 psi yazar.Daha önce ben de ön 33 arka 36 (Anakee 2 )olarak lastik havalarımı ayarlıyordum.Ancak geçenlerde Vaga ile yaptığımız bir sohbet sırasında ön 36 arka 42 psi olarak kullandığımızda,progresif fren yaptığımız zaman daha güvenli bir şekilde durabileceğimizi anlatmıştı.Ben de hemen uyguladım,bir iki defa frenleme çalışması ile dediği gibi daha da rahat durdum.Ben de Metzeller Tourance kullanıyorum.Ön lastikler için 41 psi fazla bir değer,yolda ziplatır seni.Lastik üzerinde hava basıncı ile ilgili bir değer yazdığını bugüne kadar hiç farketmedim.Yanlış algılamış olmayasın :soru
Bu arada yeni lastiklerin rodajını yaklaşık 300 km olarak düşünürsek,bu süre içinde daha yumuşak kullanmalı,virajlara normalden daha dik girmeli ve ani frenlemelerden kaçınmalıyız.Fabrika çıkışında lastiklerin yüzeyinde olan (parlak olarak gördüğün kaplama diyeyim,lastik imalatı sırasında kalıptan rahatça çıkması için) koruyucu katmanın ,rodaj kullanımı süresince lastiklerin ısınıp üzerinde atması gerekmektedir.Bu süre sonuna kadar lastiklerin yol tutuşu zayıf olur.Tecrübesi fazla olan arkadaşlardan daha aydınlatıcı bilgiler gelecektir.

_________________
karabatak35@gmail.com
05385479132
Deutsche Blonde
Only flying is better than BMW


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2012, 13:21 
Benim motorun klavuzda 180 kg ya kadar 32-36 PSI uygundur yaziyor. Artci ile gidince 180 kg gecilmedigi icin degistirmeyi uygun gormuyorum..


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2012, 13:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Eyl 2008, 22:59
Mesajlar: 1097
Konum: EDİRNE
Motosikleti: YAMAHA S.TENERE1200Z
Kan Grubu: A RH (-)
isminiz: ALKAN ISILAKLI
1-A
2-A
Diger eklemeler zaten yukarida yapilmis.
Selamlar.

_________________
MEB Motosiklet Eğitmeni


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2012, 14:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
bulutyani yazdı:
Benim motorun klavuzda 180 kg ya kadar 32-36 PSI uygundur yaziyor. Artci ile gidince 180 kg gecilmedigi icin degistirmeyi uygun gormuyorum..




versys kac kg artcili bile 180 kg i gecmiyorsunuz,
en zarif bayan artci 50 kilo desek geriye 130 kalir sizde 70 olsaniz 60 kaldi yahu :mrgreen


aylar once yazmistim havayi yuksek basip kullandigimi...deneme yanilma yontemiyle farkettimki 33-36 kombinasyonu kesinlikle vstrom icin tek ve yuksuz kullanirken cok az....

su an on 36 arka 42 kullaniyorum (artcili 100km den fazla sureceksem usenmeyip 45 e cikariyorum ) ve motorun hem fren hemde viraj kabiliyeti bence cok daha iyilesiyor arti yakit tuketiminide dusuruyor..

ozellikle on lastik havasi dusuk oldugunda gidon yalpalama bile yapiyor..bunu defalarca deneyip farkettim..


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2012, 14:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Haz 2009, 16:39
Mesajlar: 384
Kan Grubu: brh+
isminiz: plyr977
Tek kişi : 33-38
Artçı ile : 33 41 ....

Zaten lastik basınçlarında sorun varsa bunu viraj ve frenlerden hemen anlarsın. Bir de kalem şeklinde hava basıncı ölçerlerdende var. Gayet te başarılı ölçüyor. Sorun varsa bakarım, eksik görüyorsam basarım. O Kaa...:)

_________________
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:
Murphy :-)


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2012, 01:24 
merhabalar,metzeler tourance exp kullananların lastik basınçlarını bilen var mi? özellikle orjinal lastiklerde ön 33 ike bu lastikte ön maksimum 41 psı. bana biraz fazla geldi. yorumlarınızı ve yol tutuşu hakkında ki tecrübelerini yazarsanız sevinirm. ayrıca sıfır takılan bi lastikte ilk km.lerde yapılması yada yapılmaması gerekenler var mıdır? varsa nelerdir? saygılar


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2012, 02:12 
paraglider84 yazdı:
merhabalar,metzeler tourance exp kullananların lastik basınçlarını bilen var mi? özellikle orjinal lastiklerde ön 33 ike bu lastikte ön maksimum 41 psı. bana biraz fazla geldi. yorumlarınızı ve yol tutuşu hakkında ki tecrübelerini yazarsanız sevinirm. ayrıca sıfır takılan bi lastikte ilk km.lerde yapılması yada yapılmaması gerekenler var mıdır? varsa nelerdir? saygılar

Selamlar,

Vstrom için lastik hava değerleri eğer çok kilolu değilsen tüm lastik markaları için aynıdır.
Ön:33psi
Arka:36 psi'dir. Bar cinsinden 2.2 ve 2.5'e denk gelir.

Eğer iki kişi veya çantalı seyehat ediyorsan;

Ön: 34
Arka 41 psi'dir.
Daha sert olması durumunda yoldaki herşeyi sana direk ileteceği için sürüş güvenliğin ve konforun bozulacaktır.

( yanlış bilgi vermek istemem ama vstromdaki lastik ebatlarını kullanan tüm motosikletlerdeki lastik hava basınçları da aynı... )

İlk 100-200 km boyunca sanırım 100-120'leri geçmemekte ve virajlarda fazla yatmamakta fayda var. Lastiğinin üzeri mum gibi bir tabakayla kaplı olduğu için kayma ihtimali olabilir. Aman dikkat :gözkırpma


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Haz 2012, 17:36 
Çevrimdışı
Site Admin
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2007, 21:46
Mesajlar: 3032
Konum: İstanbul
Motosikleti: DL1 :) + XRV750
Kan Grubu: Jagermeister
0 Rh(+)

Atam izindeyiz!
Ne mutlu Türküm diyene...
isminiz: Örsan T.
DL650 için
tek kişi kullanım: Ön:33 Arka:36
İki kişi kullanım: Ön:33 Arka:41


DL1000 için
tek kişi kullanım: Ön:36 Arka:36
İki kişi kullanım: Ön:36 Arka:41

_________________
Örsan

Jagermeister - Afrika Aslanı :mrgreen

The Road goes ever on and on...

XRV750X - Africa Twin

Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2016, 21:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Haz 2016, 09:17
Mesajlar: 266
Konum: izmir
Motosikleti: DL650
Kan Grubu: 0(-)
isminiz: Uğur İpek
Karabatak yazdı:
Zincir korumanın üzerindeki stickerda ön lastikler için 33,arka lastikler için 36 yazar.Bu artçısız kullanım için. Artçılı kullanım ya da yük olduğunda arka 42 psi yazar.Daha önce ben de ön 33 arka 36 (Anakee 2 )olarak lastik havalarımı ayarlıyordum.Ancak geçenlerde Vaga ile yaptığımız bir sohbet sırasında ön 36 arka 42 psi olarak kullandığımızda,progresif fren yaptığımız zaman daha güvenli bir şekilde durabileceğimizi anlatmıştı.Ben de hemen uyguladım,bir iki defa frenleme çalışması ile dediği gibi daha da rahat durdum.Ben de Metzeller Tourance kullanıyorum.Ön lastikler için 41 psi fazla bir değer,yolda ziplatır seni.Lastik üzerinde hava basıncı ile ilgili bir değer yazdığını bugüne kadar hiç farketmedim.Yanlış algılamış olmayasın :soru
Bu arada yeni lastiklerin rodajını yaklaşık 300 km olarak düşünürsek,bu süre içinde daha yumuşak kullanmalı,virajlara normalden daha dik girmeli ve ani frenlemelerden kaçınmalıyız.Fabrika çıkışında lastiklerin yüzeyinde olan (parlak olarak gördüğün kaplama diyeyim,lastik imalatı sırasında kalıptan rahatça çıkması için) koruyucu katmanın ,rodaj kullanımı süresince lastiklerin ısınıp üzerinde atması gerekmektedir.Bu süre sonuna kadar lastiklerin yol tutuşu zayıf olur.Tecrübesi fazla olan arkadaşlardan daha aydınlatıcı bilgiler gelecektir.



+1 +1 +1 :alkıs :alkıs :alkıs :alkıs :alkıs

_________________
Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir,
En sevdiğim tatlı kazandibidir.
Leyla sev beni sokma müşküle,
Seninle kaşık atalım iki tabak keşküle.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 35 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye