V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 13 May 2024, 23:15

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 12 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 03 Eki 2007, 01:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2007, 15:10
Mesajlar: 99
Konum: İstanbul - Şişli
Motosikleti: DL 650
Kan Grubu: 0 Rh+
isminiz: Mehmet Rafi
DL 650

ÖLÇÜLER VE BOŞ AĞIRLIK

Toplam Uzunluk.........................................2290 mm (90.2 in)
Toplam Genişlik.........................................840 mm (33.1 in)
Toplam Yükseklik.......................................1390 mm (54.7 in) Ön Cam İndirilmiş Standart
1420 mm (55.9) Ön Cam Ortada
1450 mm (57.1) Ön Cam Yukarıda
Dingil Mesafesi............................................1540 mm (60.6 in)
Yerden Yükseklik.........................................165 mm (6.5 in)
Sele Yüksekliği............................................820 mm (32.3 in)
Boş (kuru) ağırlık.........................................190 kg (418 lbs)

MOTOR

Tip................................................................ 4 Zamanlı, su soğutmalı, DOHC, 90 V-ikiz
Silindir Adedi................................................. 2
Silindir Çapı...................................................81.0 mm (31.189 in)
Strok.............................................................62.6 mm (2.465 in)
Hacim............................................................645 cm^3 (39.4 cu.in)
Sıkıştırma Oranı.............................................11.5 : 1
Yakıt Sistemi..................................................Yakıt enjeksiyon sistemi
Hava Filtresi..................................................Dokunmamış sentetik
eleman
Marş Sistemi.................................................Elektrik
Yağlama Sistemi...........................................Islak Karter

TAHRİK TAKIMI

Debriyaj.........................................................Yağlı çok plakalı tip
Şanzıman.......................................................6 vitesli sürekli bağlı
Vites değişme grafiği.....................................1 aşağı, 5 yukarı
Primer redüksiyon oranı.................................2.088 (71//34)
Vites Oranları.................................................
1.Vites 2.461 (32/13)
2.Vites1.777 (32/18)
3.Vites 1.380 (29/21)
4.Vites 1.125 (27/24)
5.Vites 0.961 (25/26)
6.Vites 0.851 (23/27)
Nihai redüksiyon oranı....................................3.133 (47/15)
Tahrik Zinciri................................................... DID525V8 116 Bakla

ŞASI

Ön süspansiyon...............................................Teleskopik, helezon yaylı, yağlı amortisörlü
Arka süspansiyon............................................Kollu tip, helezon yaylı, yağlı amortisörlü
Ön çatal hareket mesafesi.............................. 150 mm (5.9 in)
Arka tekerlek hareket mesafesi...................... 150 mm (5.9 in)
Caster............................................................. 26 (derece)
İzdüşüm.......................................................... 110 mm (4.33 in)
Gidon kırım açısı............................................. 40 (sağ ve sol)
Dönüş yarıçapı............................................... 2.6m (8.5 ft)
Ön fren.......................................................... İkiz, Disk fren
Arka fren....................................................... Disk fren
Ön lastik ebadı.............................................. 110/80 R19M/C H içsiz
Arka Lastik ebadı........................................... 150/70 R17M/C H içsiz

ELEKTRİK

Ateşleme tipi................................................. Elektronik Ateşleme (Transistörlü)
Buji................................................................NGK CR8E veya DENSO U24ESR-N
Akü................................................................12V 36.0KC (10 Ah) 10HR
Alternatör......................................................Üç fazlı A.C alternatör
Ana Sigorta.................................................... 30 A
Sigorta........................................................... 15 / 15 / 10 / 10 / 15 / 15 A
Far.................................................................12V60/55W*2 (H4)
Konum / Park Lambası....................................12V 5W*2 (H4)
Fren lambası..................................................12V 21/5W*2
Plaka lambası................................................12V5W
Dönüş sinyal lambası.....................................12V21W
Kilometre saati aydınlatması..........................LED
Dönüş sinyal lambası.....................................LED
Boş uyarı lambası..........................................LED
Uzun devre uyarı lambası...............................LED
Yağ Basınç/Soğutma suyu sıcaklığı/Yakıt enjeksiyon lambası.....LED

KAPASİTELER

Yakıt deposu, yedek dahil..............................22.0L
Motor yağı, yağ değişimi.................................2300ml
Filtre değiştirildiğinde.....................................2700ml
Motor soğutma suyu.......................................1.9 L

_________________
Ride the winds of change...
N: 41° 3' 20.2602", E: 28° 59' 6.3528"


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2010, 20:31 
bilgilendirme için teşekkürler her zaman eliimizin altında olması gereken bilgiler


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 26 Haz 2017, 17:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Mar 2014, 16:10
Mesajlar: 223
Konum: İstanbul Eyüp
Motosikleti: X Max 2018
Kan Grubu: 0RH(+)
isminiz: Mustafa
:süper

_________________
Motor hayattır.....

Honda Titan CG125 Titan
ETZ MZ 301
Honda CBX250 Twister
Suzuki VS600 İntruder
Suzuki DL650 V Strom K5
Yamaha FZ6 Fazer S2 2009
Yamaha Xmax 300 2018


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 26 Haz 2017, 19:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2015, 18:53
Mesajlar: 1049
Motosikleti: Dl 650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: Ahmet adıgüzel
Ellerinize sağlık süper olmuş


NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Ahmet ADIGÜZEL
5304020177

_________________
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
5304020177

Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 27 Haz 2017, 13:53 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2016, 15:12
Mesajlar: 3268
Konum: 3yol/izmir
Motosikleti: Dl 650
Kan Grubu: A rh +
isminiz: Mehmet ARICAN
:alkıs :süper

_________________
1999HONDA VFR800Fİ
2006SUZUKİ DL650VSTROM
NE MUTLU TÜRK`ÜM DİYENE...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 01 Tem 2017, 00:28 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 May 2012, 09:34
Mesajlar: 6611
Motosikleti: dl 650
Kan Grubu: A Rh+
isminiz: M.Cihat OĞUZ
Cidden güzel bir değerlendirme :alkıs :alkıs :alkıs :alkıs

_________________
itin ürümesi ,kervanın yol almasına engel değildir .. sür o zaman...
530 386 91 20

vstromturkiye@hotmail.com


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2017, 15:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Haz 2017, 15:32
Mesajlar: 122
Motosikleti: Vstrom
isminiz: Özkan Aşkan
[THUMBS UP SIGN]

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2017, 16:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Eyl 2015, 14:36
Mesajlar: 1470
Konum: Pamukova/Sakarya
Motosikleti: DL 650 RD 650
Kan Grubu: AB RH (+)
isminiz: Ali Osman AYYILDIZ
paylaşım için teşekkürler

_________________
Anı yaşa... Anı Olsun


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2018, 22:17 
Çevrimdışı

Kayıt: 24 Eyl 2013, 22:58
Mesajlar: 100
Motosikleti: DL 650 k9
Kan Grubu: a rh+
isminiz: fahri öztürk
merhaba; arkadaşlar bir kaç yere baktım ama bulamadım. max torq ve max güç hangi devirlerde oluşuyor. max torq un oluştuğu devirlerde kalmak daha faydalı olur diye düşünüyorum.

_________________
Başkalarından Dinleme Git Kendin Gör.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2018, 16:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Şub 2008, 19:52
Mesajlar: 1292
Konum: ANKARA
Kan Grubu: A RH(+)
endustri yazdı:
merhaba; arkadaşlar bir kaç yere baktım ama bulamadım. max torq ve max güç hangi devirlerde oluşuyor. max torq un oluştuğu devirlerde kalmak daha faydalı olur diye düşünüyorum.


aşağıdaki linkte buldum.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... v%2007.htm

_________________
İnsanlar bir yere gitmek için araç kullanır,
Biz "motor kullanmak" için bir yere gideriz...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2018, 16:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Şub 2008, 19:52
Mesajlar: 1292
Konum: ANKARA
Kan Grubu: A RH(+)
bir sonraki kasada max-tork devri aşağı çekilmiş..

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... v%2012.htm

_________________
İnsanlar bir yere gitmek için araç kullanır,
Biz "motor kullanmak" için bir yere gideriz...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: V Strom Teknik Özellikler
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2018, 10:12 
Çevrimdışı

Kayıt: 24 Eyl 2013, 22:58
Mesajlar: 100
Motosikleti: DL 650 k9
Kan Grubu: a rh+
isminiz: fahri öztürk
7600 devir oldukça yüksekmiş çoğu zaman o devirleri görmüyoruz bile..... k9 motorum 6000 6500 devirde çok güzel gidiyor titreşim ve ses oldukça iyi oluyor.... ben 6500 d/d max torq ürettiğini düşünmüştüm.

_________________
Başkalarından Dinleme Git Kendin Gör.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 12 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye