V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 19 Nis 2024, 07:50

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 32 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: on amortisor kelepcesi
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2017, 12:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Haz 2017, 15:32
Mesajlar: 122
Motosikleti: Vstrom
isminiz: Özkan Aşkan
Nikkfurie yazdı:
ozkanaskanoa1977 yazdı:
..........Yan çantalarla 180 190 stabil yol alanlar nasıl alıyor Anlamış değilim........




valla hocam 180+ hızlarda full çantalı hangi motor stabil kalabiliyor merak ettim :)

maksi endurolarin agir abileri 1200 luk super tenereler veya gs ler bile o hızlarda ful çanta ile tedirgin edebilir..

Hiç kullanmadim ama orjinal çantalara sahip, rüzgar tüneli testleri kendi çantaları ile yapılmış büyük touring
motorlar o hızlarda stabil kalabilir diye düşünüyorum..ki onların orjinal çantaları neredeyse motorun şaşesi ile bütünleşik yani gövdenin içerisine çekilmiş,aerodinamik açıdan çok daha başarılı olabilirler.

2004 ve 2013 vstrom kullanıyorum..
yan çanta hiç takmadım..

2004 de 46 lt lik topcase harici aksesuar yoktu..

artcili artcisiz 120-140 km gibi kafa sallamaya başlardı, otobanda cift katli otobuslerin arkasina düştüğümde fena şekilde kafa sallama başlar hemen oradan gaz açar kaçardım..

2013 vstromu 60.000 km dir kullanmaktayım, otobanda bunu yaşadığımı hatirlamiyorum, 55 lt lik top case var artı yüksek tur camı da var..

artçılı 205 km maksimum hızı gördüm kafa sallama gibi bir şikayetim olmadı..

balans sorununuz yahut ön teker rulmanlarında boşluk olabilir , fren yaparken ön taraf hafiften dalıp yükseliyor ise mutlaka rulmanlara baktırın..
Teşekkürederim bilgilendirme için.
Çok da fazla uğraşmicam artık . Sorunun kendisi rüzgara direnci yaratan ve motorun ayrodinamiğini bozan orjinal olmayan çantalardır diyorum son olarak. Belki birazda yan çantalarımın dışa doğru fazla geniş olması da buna neden olabilir. Bir gün topcase de çıkarıp çıplak motorla denicem bakalım [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]Resim

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: on amortisor kelepcesi
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2017, 16:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2016, 16:43
Mesajlar: 447
Konum: Beylikdüzü / İstanbul
Motosikleti: V-Strom DL650 XT
Kan Grubu: A RH+
isminiz: ÖZCAN GÜLTEKİN
Bu sene yapılan ulusal toplantısına Bodrum'a gelirken ilk kez 3'lü çanta sistemini uzun yolda kullandım. Özellikle dönüşte Aydın - İzmir otobanda 190 KM kadar hızlara çıktım. Herhangi bir titreşim ve kafa sallama problemi yaşamadım, hatta kolumu dinlendirmek için gidonu sadece sağ elle tutmama rağmen çok rahat kullandım. Eğer tüm çantalar sökülü ve ön cam ayarı en alçakta aynı sorunu yaşıyorsanız, sorunu lastik, jant, balans ayarı, tel jant ise akord ayarı gibi şeylerde arayın, amortisör kelepçesi kullanmıyorum.

_________________
2015 DL 650 XT (34 GBS 01)
2015 Triumph Tiger 800 XCx (34 CEF 022)


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 32 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye