V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 29 Mar 2024, 07:43

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 36 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2011, 17:03 
Merhabalar,

Motorumu aldığımda (dl 650 2007 abs'li) sahibi tarafından önden ve arkadan alçaltılmış durumdaydı. Boyum 1.85 olduğu için haliyle motoru orjinal haline getirmek istedim ve ön çataldaki 2 vidayı gevşeterek gidonu (metaldeki iz yerlerini takip ederek yukarı doğru çektim) eski yerine getirdim. Arkadaki 2 adet kolu da söküp, yerine eski sahibinin vermiş olduğu orjinal, daha kısa olan kolları taktım.

Fakat motora yandan baktığım zaman bana biraz alçak duruyor gibi geliyor. Özellikle karter koruması takmaya kalkarsam motor iyice alçalacakmış gibi duruyor.

Yani kısaca motoru orjinal durumuna getirebildiğimden emin olamadım. Belki ön taraftarı ayarı iyi yapamamış olabilirim. Bana bir fikir verebilir misiniz? Orjinal ayarları nasıl olmalı sizce?

Teşekkür ederim.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2011, 17:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2009, 13:00
Mesajlar: 1008
Konum: Istanbul
Motosikleti: R1150 GS ADV
Kan Grubu: B Rh+
isminiz: Robin YAVUZ
2007 ve sonrası (2007 den eminim) biraz alçaktır diğerlerine göre. Ben ön amortisör için 3 seviyede tutuyorum, arka amortisörü de 4. seviyede. Şu anda gayet stabil.

_________________
no pain no gain
Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2011, 17:35 
dodgesnake yazdı:
2007 ve sonrası (2007 den eminim) biraz alçaktır diğerlerine göre. Ben ön amortisör için 3 seviyede tutuyorum, arka amortisörü de 4. seviyede. Şu anda gayet stabil.


Seviye derken? :yardım
Arka amortisör için bir kol var onu 4. seviyeye getirmekten mi bahsediyorsun?
Ön için olanı ise çözemedim. :yardım


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2011, 22:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2009, 13:00
Mesajlar: 1008
Konum: Istanbul
Motosikleti: R1150 GS ADV
Kan Grubu: B Rh+
isminiz: Robin YAVUZ
Aslında tam olarak seviye değil öndeki sertlik ayarı gibi düşünebilirsin.
Arkada da öyle. Makarayı high konumuna çevirince arka taraf sertleşip yükseliyor.

_________________
no pain no gain
Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011, 00:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Kas 2010, 18:14
Mesajlar: 1247
Motosikleti: Tiger 800 XRX
Kan Grubu: 0 rh(+)
Max PAYNE yazdı:
dodgesnake yazdı:
2007 ve sonrası (2007 den eminim) biraz alçaktır diğerlerine göre. Ben ön amortisör için 3 seviyede tutuyorum, arka amortisörü de 4. seviyede. Şu anda gayet stabil.


Seviye derken? :yardım
Arka amortisör için bir kol var onu 4. seviyeye getirmekten mi bahsediyorsun?
Ön için olanı ise çözemedim. :yardım


Ön süspansiyonun da 5 kademeli ön yükleme ayarı var.

Resim

_________________
Barış Keleş
S.I.P.D.E


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011, 09:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Kas 2007, 14:44
Mesajlar: 4019
Konum: A y d ı N - A n k a r A
Fabrika ayarları;

ön amortisör 3 konumuna,

arka amortisör 2 konumuna ayarlanmıştır.

_________________
G ö k @ l p

SUZUKI
V-Strom
DL 650 A K7


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011, 09:39 
tüm bilgiler için çok teşekkürler :alkıs


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011, 09:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ağu 2007, 09:42
Mesajlar: 6326
Konum: İstanbul,Kozyatağı
Motosikleti: Aprilia Caponord ADV
Kan Grubu: B Rh(+)
isminiz: Önder Güner
Yicco yazdı:
Merhabalar,

Motorumu aldığımda (dl 650 2007 abs'li) sahibi tarafından önden ve arkadan alçaltılmış durumdaydı. Boyum 1.85 olduğu için haliyle motoru orjinal haline getirmek istedim ve ön çataldaki 2 vidayı gevşeterek gidonu (metaldeki iz yerlerini takip ederek yukarı doğru çektim) eski yerine getirdim. Arkadaki 2 adet kolu da söküp, yerine eski sahibinin vermiş olduğu orjinal, daha kısa olan kolları taktım.

Fakat motora yandan baktığım zaman bana biraz alçak duruyor gibi geliyor. Özellikle karter koruması takmaya kalkarsam motor iyice alçalacakmış gibi duruyor.

Yani kısaca motoru orjinal durumuna getirebildiğimden emin olamadım. Belki ön taraftarı ayarı iyi yapamamış olabilirim. Bana bir fikir verebilir misiniz? Orjinal ayarları nasıl olmalı sizce?

Teşekkür ederim.


Arka bölümde "orjinal, daha kısa olan kolları" demişsin fakat bu kollar motorun arka bölümünün yüksekliğini ayarlıyor. Kısa takarsan alçalır, uzun takarsan yükselir bu kadar basit. Sanırım orjinal yerine motor alçaltma için olan aparatları taktırdın.

_________________
Let's Ride

Aprilia Caponord K6

Ben Kimim


Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011, 10:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Oca 2008, 12:36
Mesajlar: 1047
Konum: istanbull-ortaköy
Motosikleti: dele 650 K7
Kan Grubu: A rh+
isminiz: AraraT EroL
Kaiser yazdı:
Yicco yazdı:
Merhabalar,

Motorumu aldığımda (dl 650 2007 abs'li) sahibi tarafından önden ve arkadan alçaltılmış durumdaydı. Boyum 1.85 olduğu için haliyle motoru orjinal haline getirmek istedim ve ön çataldaki 2 vidayı gevşeterek gidonu (metaldeki iz yerlerini takip ederek yukarı doğru çektim) eski yerine getirdim. Arkadaki 2 adet kolu da söküp, yerine eski sahibinin vermiş olduğu orjinal, daha kısa olan kolları taktım.

Fakat motora yandan baktığım zaman bana biraz alçak duruyor gibi geliyor. Özellikle karter koruması takmaya kalkarsam motor iyice alçalacakmış gibi duruyor.

Yani kısaca motoru orjinal durumuna getirebildiğimden emin olamadım. Belki ön taraftarı ayarı iyi yapamamış olabilirim. Bana bir fikir verebilir misiniz? Orjinal ayarları nasıl olmalı sizce?

Teşekkür ederim.


Arka bölümde "orjinal, daha kısa olan kolları" demişsin fakat bu kollar motorun arka bölümünün yüksekliğini ayarlıyor. Kısa takarsan alçalır, uzun takarsan yükselir bu kadar basit. Sanırım orjinal yerine motor alçaltma için olan aparatları taktırdın.


önder bildiğim kadarı ile tam tersi, bende 2 takım vardı biri sado da şu an,uzun olunca alçalıyor kısa takılınca yükseliyordu galiba :kıvır

_________________
"Hiç durmamak üzere yola çıkanlar asla yorulmazlar."


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011, 10:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ağu 2007, 09:42
Mesajlar: 6326
Konum: İstanbul,Kozyatağı
Motosikleti: Aprilia Caponord ADV
Kan Grubu: B Rh(+)
isminiz: Önder Güner
Doğrusun arty, benim aklımda kısa yaptırttınız diye kalmıştı.

_________________
Let's Ride

Aprilia Caponord K6

Ben Kimim


Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Nis 2011, 11:24 
Resim

Ben tekrar baktım motoru nasıl geri yükselttiğime ve fotoğrafını da çektim. A vidasını gevşetip B'yi oynatarak gidonu yukarı çekmişim. C ve D amortisör ayarıyla alakalı sanırım. Sizin motorlarınızda B'deki seviye aynımı, yada nasıl?


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Nis 2011, 16:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Fotodaki yerden bahsediyorum

Fabrika standartı B seviyesi düz olmalı, yani B seviyesi gözükmeyecek

Yicco yazdı:
Resim

Ben tekrar baktım motoru nasıl geri yükselttiğime ve fotoğrafını da çektim. A vidasını gevşetip B'yi oynatarak gidonu yukarı çekmişim. C ve D amortisör ayarıyla alakalı sanırım. Sizin motorlarınızda B'deki seviye aynımı, yada nasıl?

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2012, 14:51 
Arkadaşlar merhaba;

2004 KLV 1000 motorumun önceki sahibi motoru nerdeyse 1 karış yükseltmiş, şimdi motoru orjinal boyutlarlarına getirmek istiyorum çünkü yüksek olması yokuşlarda ve viraj dönüşlerinde dezavantaj sağlıyor, ayrıca durma anlarında boyum uzun olsada yükseklikten dolayı bacağımdan yeterli gücü alamıyorum.

orjinal boyutlarına getirebilmem için gerekli olan aparatı nereden temin edebilirim acaba?


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2012, 14:55 
Gidon yükseltme aparatı vardır tahminimce. çıkarmayı denediniz mi ?


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2012, 15:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Haz 2009, 12:35
Mesajlar: 7660
Konum: (Cehennemin dibi-İstanbul) GAVUR İZMİR'Lİ
Kan Grubu: A Rh ( + )
isminiz: H a k a n
Mustafa Toptal yazdı:
Gidon yükseltme aparatı vardır tahminimce. çıkarmayı denediniz mi ?

Biraderim gidon yükseltme makinayı yükseltmez,sanıyorum,ön amortisör ayarlarından ve arka taraftan özel aparatla yükseltmişler,suzuki aksesuarı satan yerlerde bulabilirsin o aparatı.O aparatı ararken,DL 650 lerde var sanırım 1000 lerde de vardır,geçici olarak sele altındaki takozları çıkarırsanız,bir kaç santim alçalır.....
Bu arada gidon yükseltme ve geri alma aparatını çıkarmayın,kollarınızın rahat olmasını sağlar, konforlu sürüş yaparsınız......

_________________
karabatak35@gmail.com
05385479132
Deutsche Blonde
Only flying is better than BMW


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 36 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye