V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 16 Nis 2024, 22:27

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2013, 23:36 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Mar 2008, 00:42
Mesajlar: 50
Konum: ISTANBUL
Motosikleti: DL 650 k4
Kan Grubu: B-Rh +
isminiz: Tayfun PASVANOĞLU
Değerli arkadaşlar
Bizim motorlarda depoya enjektör temizleyici atıp kullanan varmı? Araştırdım kullanma diyende yok kullan diyende. Aynı zamanda depoyu temizlemek içinde kullanılır diye biliyorum.
Birde merak ettiğim konu depo çıkışında filtre varmıdır yoksa direktmi gidiyor enjeksiyona. Bir önlem olması gerek . Service manuala baktım , spare parts kataloğa baktım oyle bir filtre görmedim. Bilgisini paylaşacak arkadaşlara teşekkürler.

_________________
Tayfun Pasvanoğlu
DL 650


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2013, 00:32 
tpasvanoglu yazdı:
Değerli arkadaşlar
Bizim motorlarda depoya enjektör temizleyici atıp kullanan varmı? Araştırdım kullanma diyende yok kullan diyende. Aynı zamanda depoyu temizlemek içinde kullanılır diye biliyorum.
Birde merak ettiğim konu depo çıkışında filtre varmıdır yoksa direktmi gidiyor enjeksiyona. Bir önlem olması gerek . Service manuala baktım , spare parts kataloğa baktım oyle bir filtre görmedim. Bilgisini paylaşacak arkadaşlara teşekkürler.

ben motul un carbon cleaner ini kullandım.bi fark hissetmedim.ama carbon cleaner lı depo ile oldukça fazla km yaptım.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2013, 00:57 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Mar 2008, 00:42
Mesajlar: 50
Konum: ISTANBUL
Motosikleti: DL 650 k4
Kan Grubu: B-Rh +
isminiz: Tayfun PASVANOĞLU
Teşekkür ederim bende bu sezon denicem

_________________
Tayfun Pasvanoğlu
DL 650


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2013, 10:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Kas 2007, 14:44
Mesajlar: 4019
Konum: A y d ı N - A n k a r A
Ben hem otomobilde hem de motosiklette

her 5.000 Km. de enjektör temizleyici kullandım/kullanıyorum.

İkisinde de enjektörle ilgili bir sıkıntı yaşamadım. :)

_________________
G ö k @ l p

SUZUKI
V-Strom
DL 650 A K7


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2013, 11:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012, 22:28
Mesajlar: 2759
Konum: Salihli / Manisa
Motosikleti: V-Strom DL650
Kan Grubu: A rh(+)
isminiz: Zülal AKBAŞ
Bildiğim kadarıyla depo da ve akaryakıt yolunda oluşan tortuları ve enjektörü temizlemek için kullanılıyor.
Bende kullanıyorum m motosikletin sesini az da olsa değiştiriyor. :mrgreen:

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

_________________
Zülal AKBAŞ
0 532 572 31 44

Motosiklete Er Gerek, Ere Full Koruma Gerek
Suzuki V-Strom DL650 ( 2009 )


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2013, 22:41 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Mar 2008, 00:42
Mesajlar: 50
Konum: ISTANBUL
Motosikleti: DL 650 k4
Kan Grubu: B-Rh +
isminiz: Tayfun PASVANOĞLU
Önümüzdeki hafta bir denicem bakalım. Motorum 45000 de ilk defa denicem. Farkı hemen anlarım zaten. Burada paylaşırım. Herkese bol gezili günler...

_________________
Tayfun Pasvanoğlu
DL 650


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Nis 2013, 17:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2013, 10:43
Mesajlar: 1047
Konum: Tire / İzmir
Motosikleti: dl650 L3
Kan Grubu: 0 rH (-)
isminiz: Erdem CAN
Ben de birkaç hafta önce otomatik jikleyi ayarlatmaya gitmiştim. Temizlenip ayarı yapılacaktı. Usta enjektör temizleyiciyi de önerdi kullanmam için. Motor 34000'de ve sanırım daha önceden kötü benzin kullanılmış. Bir sorun olmadı. Açıkcası, çok performanslı kullanmadığım için mi bilmiyorum ama pek fark da görmedim.

_________________
Disiplininiz varsa özgür olabilirsiniz!
0 553 404 33 94


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Nis 2013, 19:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ağu 2007, 04:57
Mesajlar: 616
Konum: Berlin
Motosikleti: DL650AL2
bugüne kadar hic kullanmadim , kullanmayi da düsünmüyorum acikcasi

_________________
Übung macht den Meister


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Nis 2013, 20:24 
ben gereksiz ve zararlı olmadığını aksine faydalı olduğunu düşünüyorum.vw yetkili servisi aracıma bunu uygulamıştı araç çalışmadan enjeksiyon sistemi cihaza bağlanarak temizlik mayisi enjektörlerden geçirilerek enjektör iğnesinin ucunundaki karbon kalıntılarını temizliyerek tam olması gerektiği gibi pülvarize bir şekilde yakıtı püskürmesi sağlanıyordu.dizel araçlarda bu karbon kirliliğinin daha yoğun olması sebebiyle bu işlem çok daha sık yapılıyor.30000 km de çok bir karbon birikmesi olacağını düşünmüyorum ama 60000 kmve üzerinde bence faydalı olacaktır.performans hissedilir şekilde artmaz belki ama motor daha düzenli ve daha az yakıt tüketerek çalışacaktır.sonuçta 4 zamanlı otomobil motorları gibi çalışan bir yakıt sistemi var motorlarımızda.(örn:bugün izmir den milasa gidip geldim.depoyu fulledikten sonra 360 km yol yaptım eve döndğümde 2 kademe yakıt daha var depoda .ben eşim ve eşyalarımız motora toplam 165 kg civarı bi ağırlığımız vardı .otoban dışında 100 km/h otoban da 110-120 km/h ile gittim.yakıtın az tüketildiğini düşünüyorum belkide carbon clean ın faydası olmuştur :gözkırpma )


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye