V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 30 Nis 2024, 07:26

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2010, 00:52 
Kendi yaptığım elektrikli ısıtıcılar. 2009 ve 2010 modellerin hepsini burada tek başlık altında toplayayım diye düşündüm. 2010 modeller ilk kez görücüye çıkıyor.



V-0901 Model Elektrikli Alt İçlik Özellikleri

* Bacağın rüzgar alan ön yüzeyini ısıtacak şekilde tasarlanmıştır.
* Kullanırken en az rahatsızlığı vermesi için ince kumaştan üretilmiştir. Termal içliğe dıştan ya da pantolona içten monte edilir. En iyi verimi almak için termal içliğe monte edilmesi önerilir.
* FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
* Rezistans tellerinin üzerinde PVC izolatör yerine silikon izolatör kullanılmıştır.
* Bacak dizden katlandığı zaman gerilmeden dolayı tellerin kopmaması için yatay zikzaklar şeklinde döşenmiştir.
* Isı Kontrol Ünitesi ile ısı ayarı yapılmasına uygundur.
* Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
* Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.
* Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir
* 12Volt altında 2,8 Amper akım çekmekte bu da 33,6 Watt’a karşılık gelmektedir.

Fotoğrafta görülen sarı folyolar yapışkan cırtın koruyucularıdır. Bu yapışkan cırtlar sayesinde cırtları pantolona dikme sorunu ortadan kaldırılmış durumda. İçlik üzerindeki cırtlar, yapışkan cırtlardan ayrıldığında elektrikli içliğiniz de pantolondan ayrılmış olur.

Pantolon ters-yüz edildikten sonra yapışkan cırtlar ile pantolona tutturulur. Sağlam olmadığı düşünülürse dikilebilir.

Elektrikli içliği termal içliğe monte etmek de mümkündür. Vücudu tam sarması istenirse termal içliğe (gerilmelerden ipliğin kopmaması için) gevşek bir şekilde dikilir. Önerilen kullanım şekli budur.

Resim



V-0902 Model Elektrikli Üst Isıtıcı Özellikleri

* Tip ve işlev olarak V-0903 modeli ile aynıdır. Isıtma gücü yarısı kadardır.
* Göğüs bölgesini ısıtma ihtiyacına cevap vermek üzere tasarlanmıştır.
* Giyildiğinde en az rahatsızlığı vermesi için ince kumaştan üretilmiştir. Termal içliğin üzerinde kullanılır.
* Motosiklet montunun sağ ön ve sol ön tarafına yapışkan cırtlar yoluyla monte edilir. Cırtlı olduğu için havalar ısındığında kolayca çıkarılabilir.
* FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
* Rezistans tellerinin üzerinde PVC izolatör yerine silikon izolatör kullanılmıştır.
* Öne, arkaya eğilmelerde gerilmeden dolayı tellerin kopmaması için yatay zikzaklar şeklinde döşenmiştir.
* Isı Kontrol Ünitesi ile ısı ayarı yapılmasına uygundur. (Isı Kontrol Ünitesi ayrı satılmaktadır)
* Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
* Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.
* Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir.
* 12Volt altında 1,4 Amper akım çekmekte bu da 16,8 Watt’a karşılık gelmektedir.

Motosiklet montunun rüzgar alan ön tarafında kullanılacak şekilde sağ ve sol parçadan oluşur. Bu parçalar arasında bir jak ile enerji aktarımı sağlanır.

Yapışkan cırtlar kullanılarak mont içliğinin üzerine yapıştırılır.

Gerektiğinde çıkarmak için cırtlardan çekilerek çıkarılır.

Resim


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2010, 00:55 
V-0904 Model Elektrikli Üst İçlik Özellikleri

* Göğüs ve sırt bölgesini ısıtma ihtiyacına cevap vermek üzere tasarlanmıştır. Tüm bölgeyi homojen olarak ısıtmaktadır.
* Giyildiğinde en az rahatsızlığı vermesi için ince kumaştan üretilmiştir. Termal içliğin üzerinde kullanılır.
* FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
* Rezistans tellerinin üzerinde PVC izolatör yerine silikon izolatör kullanılmıştır.
* Öne, arkaya eğilmelerde gerilmeden dolayı tellerin kopmaması için yatay zikzaklar şeklinde döşenmiştir.
* Isı Kontrol Ünitesi ile ısı ayarı yapılmasına uygundur. (Isı Kontrol Ünitesi ayrı satılmaktadır)
* Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
* Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.
* Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir.
* 12Volt altında 2,8 Amper akım çekmekte bu da 33,6 Watt’a karşılık gelmektedir.

Termal içliğin üzerine yelek gibi giyilir. Tek parçadan oluşmuştur.

Resim



V-0905 Elektrikli Ayakkabı Tabanlığı Özellikleri

* Elektrikli ayakkabı tabanlığı, ayağın alt-ön kısmını ısıtacak şekilde tasarlanmıştır.
* Çift kat gerçek deri kullanılarak üretilmiştir. Ayakkabı, bot veya çizme tabanında kullanılır.
* Gerçek deri kullanıldığı için ayağınızı terletmez.
* Toplam kalınlık 2,5mm’dir. İlk kullanımda, tıpkı yeni ayakkabı aldığımızdaki gibi rahatsızlık verebilir. Ayak alışana kadar sürer. Geçici bir durumdur. Ayakkabınız, ayağınıza tam olarak oturuyorsa az da olsa bolluk yoksa orijinal tabanlığını çıkarıp, elektrikli ayakkabı tabanlığını takarak kullanmanız önerilir.
* FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
* İki kat deri arasında sıkıştırılmış rezistans telleri ile ısıtılmaktadır.
* Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir.
* Elektrikli ayakkabı tabanlığı 12Volt altında (çifti) 1,5 Amper akım çekmekte bu da 18 Watt’a karşılık gelmektedir.
* Isı ayarı, Isı Kontrol Ünitesi tarafından buton ile kademeli olarak yapılmakta ve kaçıncı kademede çalıştığı göstergede görünmektedir.
* Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
* Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.

Resim


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2010, 00:56 
V-1001 Model Elektrikli Alt İçlik Özellikleri

* Tip olarak V-1002 modeli ile aynıdır. Farkı sadece bacağın ön yan yüzeyini ısıtmasıdır.
* V-1002 modelinde kalça yanları da ısıtılmaktadır. Gücü 50,4W' dır.
* Bacağın rüzgar alan ön yüzeyini ısıtacak şekilde tasarlanmıştır.
* Giyildiğinde en az rahatsızlığı vermesi için ince kumaştan üretilmiştir. Termal içliğin üzerinde kullanılır.
* FAR infrared teknolojisi kullanılmamış, krom-nikel tel kullanılmıştır. Böylece vücudun içten değil yüzeyden ısıtılması sağlanmıştır. (Bkz FAR infrared ısıtma teknolojisi)
* Rezistans tellerinin üzerinde PVC izolatör yerine silikon izolatör kullanılmıştır.
* Bacak dizden katlandığı zaman gerilmeden dolayı tellerin kopmaması için yatay zikzaklar şeklinde döşenmiştir.
* Isı Kontrol Ünitesi ile ısı ayarı yapılmasına uygundur. (Isı Kontrol Ünitesi ayrı satılmaktadır)
* Acil durumlarda bağlantının kesilmesi istendiğinde kablonun ucundaki jakın çıkarılması yeterlidir. Motosikletten inerken unutulduğunda ya da düşme durumunda jak kolay bir şekilde yerinden çıkabilmektedir.
* Rüzgar ve yağmur yalıtımı sağlamaz. Elektrikli soba değildir. Sürüş konforunu arttırmak ve çok soğuk havalarda bile motosiklet keyfini sürebilmek için kullanılan bir ısıtıcıdır.
* Motosikletin aküsünden 12V ile çalışmaktadır. 12V ile çalıştığından elektrik çarpması kesinlikle söz konusu değildir
* 12Volt altında 2,8 Amper akım çekmekte bu da 33,6 Watt’a karşılık gelmektedir.
* V-0902 Elektrikli Üst İçlik ile kombine olabilmektedir.
* V-1001 Elektrikli Üst İçlik ile kombine olabilmektedir.
* V-0905 Elektrikli Ayakkabı Tabanlığı ile kombine olabilmektedir.

Resim

Üst içlik için 12V bağlantı girişi

Resim

Bağlantı cırtları ve Elektrikli Ayakkabı Tabanı için 12V girişi

Resim

Üst ve alt elektrikli içliklerin takım halinde görünüşü

Resim



Isıtıcı Kontrol Ünitesi

Bu ünite, buton ile kademeli olarak ısı düzeyini ayarlama işlemi yapar. Butona her basışta farklı bir kademeye geçerek ısı kontrolü sağlar.

Bazı motosikletlerde bulunan orijinal Hella 12V çıkış fişi girişi için Isıtıcı Kontrol Ünitesine Hella fiş takılabilir.

Bazı motosikletlerde bulunan çakmak fişi girişi için Isıtıcı Kontrol Ünitesine çakmak fişi takılabilir.

Akü bağlantısı doğrudan kodlu kablo ile 12V uygulanacak şekildedir.

Resim

Stok tutmuyorum sipariş şeklinde yapılıyor.

Fiyat Listesi (KDV ve kargo hariç) Bu fiyatlar tek bir ürün alımında geçerlidir. İkili üçlü takım alımlarında ciddi indirimler var.
Resim


En son MesutKORKMAZ tarafından 29 Oca 2010, 16:33 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2010, 14:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Eki 2008, 17:53
Mesajlar: 966
Konum: Ankara/Konutkent
Motosikleti: Africa Twin (2016)
Kan Grubu: 0 RH+
isminiz: Engin Barutcuoglu
Mesut hocam, görüntü çok başarılı, umarım işlevselliği ve fiyatları da öyledir... ellerine sağlık :alkıs :alkıs

_________________
Sawubona...
Engin Barutcuoğlu
DL 650 K6 - Kırmızı
2016 Africa Twin - Tricolor
ANKARA/KONUTKENT


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2010, 16:35 
barutengin yazdı:
Mesut hocam, görüntü çok başarılı, umarım işlevselliği ve fiyatları da öyledir... ellerine sağlık :alkıs :alkıs


Teşekkür ederim Engin ;)

Fiyatları başlığa ekledim. Fiyatlar da başarılı mı sence :)


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2010, 23:08 
Bence çok güzel fikir :alkıs kablolarla dolaşmak biraz ilginç olsada sısınmak güzel olur... :süper
Bunların fiyatı ve yapan arkadaşa nasıl ulaşılır, onunla ilgili bilgi verirseniz sevinirim...


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2010, 17:49 
Güzel çözüm, özellikle kuryecilerin vazgeçilmezi olur kısa zamanda.Tebrikler.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye