thunderkiller yazdı:
silindir kafalarına giden bağlantısının önünde durur. Değişimine gerek yok. Aşırı kirlenmesi durumunda temizlenip tekrar yerine konması yeterli (motoru yatırır ve uzun süre yatık bırakırsanız hava filtresinin içi yağ dolabilir ve bu filtrede kirlenmiş olur)
Bilgi harika daha önce böyle bir parça da görmemiştim açıkçası. Ben hafta başında güvendiğim eski arkadaşlarımın kurduğu serviste bakım yaptırdım. İlk bakımları genelde orada yaptırıp hem motoru öğreniyorum hem de 3 kafa 1 kafadan iyidir zaten. Ayrılca gidon rulmanlarını da ben değiştiremeyeceğim için zorunluluk halindeydi.
Hava filitresinin K&N olduğunu söylemişti motoru bana satan arkadaş ben de ustama bilgiyi bu yönde verdim. Sadece o kısım başında ben yokken cereyan ettiği için kaçırdım ve sorduğumda "Senin filtren sünger zaten ben de güzel yıkadım kuruttum taktım" cevabını aldım. Siteden hava filtresi konularını daha önceden okumuştum ve bizim orijinaller hiç de öyle suyla yıkanıp takılacak cinsten değil (hiç bir motorun değil hatta). Önce aynı anda serviste bulunan KTM LC4 ile karıştırdığını düşündüm ancak benden önceki 3-4 DL650 de de aynı işlem uygulanmış.
Beni buraya yönlendiren başlıkta bir fotoğrafta bu başlıkta belirtilen süngeri gördüm ve şüphelerim bu konuya yoğunlaştı. Öğle tatilinde kafayı kırıp depoyu sökmeye ineceğim sanırım yoksa meraktan çatlarım.