V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 29 Mar 2024, 08:00

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 40 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 11 Haz 2009, 19:21 
dene memnun kalırsan veya kalmassan fikirlerini alalım adminim.shell yag kullanan arkadaşlar var fakat ben hep castroll kullandım bizim motorlar shell yagını sevecekmi bakalım :)


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2009, 11:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Kas 2008, 15:13
Mesajlar: 884
Konum: Ümraniye/İstanbul
Motosikleti: R 1200 GS
Kan Grubu: A Rh+
isminiz: süleyman
6000 bakımda yağ ve yağ filtresi Ata motorda değişti.Ahmet usta full sentetik yağ kullanma taraftarı.Shell advance ultra 15/50 yağ konuldu.Fitrenin markasını bilmiyorum.Her ne kadar vstromtürkiye olarak çoğunluğumuz yarı sentetik kullanma eğilimindeysek de bu sefer böyle deneyelim dedik.Gerçi motorun ısınması bağlamında gerekli perfomansa ulaşıp da kullanmak henüz mümkün olmadı ama vites geçişleri sanki daha bir sert gibi geliyor şimdi.Belki de bana öyle geliyordur.Yapılan iş karşılığında 140 tl ücret ödedim.

_________________
ResimResimveResim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2010, 17:18 
Düm Ümraniye'deki tüm yağcıları gezdim, motosiklete özel yağ bulamadım malesef.
15w/50 yağ da bulamadım.

Soru 1: Bu Shel Advance 15w/50 yi nereden alıyorsunuz ? (Ultre olanı motosikletler için uygunmuş, onda sipariş ediyorsunuz sanırım, çünkü normal Shel advance mineral bazlı, Ultra olanı Yarı Sentetik)
Soru 2: Yağcılardan birisi Castrol 10w/40 olan yağ ile Castrol'ün motosikletler için ürettiği yağın aynı olduğunu iddia etti. İkisinin de yarı sentetik olduğunu iddia etti. Doğru olabilir mi?


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2010, 17:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Haz 2009, 12:35
Mesajlar: 7660
Konum: (Cehennemin dibi-İstanbul) GAVUR İZMİR'Lİ
Kan Grubu: A Rh ( + )
isminiz: H a k a n
tufi yazdı:
Bu Shel Advance 15w/50 yi nereden alıyorsunuz ? (

Tuficiğim Ata motordan alabilirsin.Yaklaşık 5000 km oldu,vites geçişleri tüy gibi....

_________________
karabatak35@gmail.com
05385479132
Deutsche Blonde
Only flying is better than BMW


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2010, 00:35 
15-50 Motul kullanıyorum şu an (Mayıs). Her 3000 KM'de bir yağı değiştiririm. 6000 KM'de bir bizim motorlar için bence ideal bir rakam değil. Çok iyi ustalarda yağın maksimum 4000 KM'de bir değişmesi gerektiğini söyler aslında. Castrol, Motorex, Motul kullandım motorumda. Diyebilirim ki Motul 2-3 gömlek daha üstün. Amma velakin bu aylar 15-50 için bence ideal değil (Mayıs). Haziranın ortasından sonra 15-50 kullanılmalıdır bence. Akışkanlığı 10-40'a göre bayağı farklı. Haziran ortasına kadar 10-40, ondan sonra Eylül ortasına kadar 15-50 kullanılması iyi bir seçim olacaktır diye düşünüyorum.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2010, 22:35 
selam

elimde mevcut bulunan 10/40 shell marka yapımı kullanamayacakmıyım...zaten bende 3000 km de bir yağ değiştiren biri olarak aldığım arkadaşın yağ çok km yapmadı ama 5 aydır yatıyordu demesi üzerine komple bakıma girdim...

sizce elimdeki 10/40 yağımı kullanayımmı


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2010, 22:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Kışın kullanırsınız 10 40 ı

15-50 yada 10-50 kullanın yazın



ALİNAZİK yazdı:
selam

elimde mevcut bulunan 10/40 shell marka yapımı kullanamayacakmıyım...zaten bende 3000 km de bir yağ değiştiren biri olarak aldığım arkadaşın yağ çok km yapmadı ama 5 aydır yatıyordu demesi üzerine komple bakıma girdim...

sizce elimdeki 10/40 yağımı kullanayımmı

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Mar 2012, 14:36 
Bu akşam yağı ve filtreyi değiştirceğim
kn-138
castrol 10w40

işlemi yaparken dikkat edilmesi gereken özel bir konu var mı? :)

Saygılar


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Mar 2012, 08:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 May 2009, 08:48
Mesajlar: 1046
Konum: Acıbadem & Şile
Motosikleti: DL 650, KTM250EXCF
Kan Grubu: 0 Rh +
isminiz: Nadir Zafertepe
Yağı değiştirmeden önce motoru birazcık ısıt ki yağın vizkozitesi düşüp rahat aksın. Çok ısınırsa da elini yakabilir. Onun dışında en önemlisi atık yağın nasıl yokedildiği. İmkanın varsa biriktirip, yağ toplayan yerlere vermek...

_________________
Nadir Zafertepe


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Mar 2012, 09:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Kas 2007, 14:44
Mesajlar: 4019
Konum: A y d ı N - A n k a r A
Başlığı bugün gördüm.

Yeni filtrenin contasına yağ sürüp elle sıkıştırın.

Elle zorlamadan yerine sabitledikden sonra, iki tur daha sıkabilirsiniz.

Kitapçıkta böyle yazıyor. :)

Yağ tapasını da aşırı sıkıp motorunuza zarar vermeyin.

_________________
G ö k @ l p

SUZUKI
V-Strom
DL 650 A K7


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 40 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye