V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 26 Nis 2024, 01:53

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 37 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2012, 23:14 
Ustanın tavsiyesi "elektrik aksam bolumlerini bir poset yardımı ile kapamaya çalışmak en azından şiddetle gelece su kaçaklarına bir nebze engel olacaktır" şeklinde idi ve aynen uygulmaya çalşıyorum .


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ağu 2012, 00:01 
Göstergelerin o kadar da nazlı olacağını zannetmiyorum japon onun hesabını yapmıştır herhalde ama 10 cmden de tabanca vuracak haliniz yoktur herhalde. Ben konsola uzaktan serpme şeklinde su vurduruyorum. Zaten kurulamaya da oradan başlıyorum.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2012, 00:39 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 May 2012, 09:34
Mesajlar: 6611
Motosikleti: dl 650
Kan Grubu: A Rh+
isminiz: M.Cihat OĞUZ
ben motorumu genelde kendim yıkıyorum. bir kere kaz dağların da yıkattım onda da içim gitti . genelde sakin su kullanmıyorum sadece..ve hava ile kurutuyorum. sonrasında yağlama işlemini gerçekleştiriyorum.

_________________
itin ürümesi ,kervanın yol almasına engel değildir .. sür o zaman...
530 386 91 20

vstromturkiye@hotmail.com


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: motorsikletlerinizi yıkarken..
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2012, 02:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ağu 2007, 09:42
Mesajlar: 6326
Konum: İstanbul,Kozyatağı
Motosikleti: Aprilia Caponord ADV
Kan Grubu: B Rh(+)
isminiz: Önder Güner
Butonlarin oldugu bolge en riskli olan yer. Orada kalabilen su korozyonlara da davetiye cikariyor. Bugun yikamadan sonra mars basmadi. Mars dusmesinin icine basincli hava tutulunca hemen duzeldi. Bu konuda yikamaciyi uyarmak lazim

_________________
Let's Ride

Aprilia Caponord K6

Ben Kimim


Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2012, 04:49 
Ballantyne yazdı:
garikan41 yazdı:
sıcak motora su sıktırmam


yağmura yakalandığında ne yapıyorsun?


Abi yağmurda motor ilerlemekte olduğu için egzozlardan buharlaşan su motorun arkasında kalıyo fakat durduğu yerde sıcak motora su sıkarsan bütün buhar motorun kadran bölgesine gidiyor, benim yazlıktan bi arkadaşım 2006da cbr600f'i vardı o zaman biz spor motorları dünyada yağmurda çıkarmıyoruz, yağmur yağarsa köprü altına çekip yollar kuruyana kadar bekliyoruz falan, öyle hasta bi dönemdeyiz :mrgreen neyse, bu mert bi gün eve gelirken duramayacağı bi alanda yakalanıyo hemen devam ediyo eve kadar gelir gelmez yıkadık motoru çamur üzerinde kurumasın diye, buhardan dolayı kadranı bozuldu 600F'in hızı göstermemeye başladı, allahtan kuruyunca kendine geldi de çocuğu büyük bi masraftan kurtardı.. ama kendine gelmeyebilirdi de..

Yanı uzun lafın kısası bence sıcak motor yıkanmaz :mrgreen
Ya da imkan varsa soğumasının beklenmesi daha iyi olur diyelim..


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2012, 14:48 
Bizim de duyduğumuz gördüğümüz o doğru mu yanlış mı bilmiyorum. Motor bloğu el değecek kadar soğuyana kadar bekliyoruz, oturuyoruz, çay kahve içiyoruz. :D


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2012, 18:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Şub 2011, 19:11
Mesajlar: 181
Konum: BURSA
Motosikleti: BMW 1200 GS
Kan Grubu: A Rh+
isminiz: İlhan Kamaş
kont yazdı:
ver tazyikli suyu gitsin , bu motorlara hiçbişey olmaz, sakınan göze çöp batar.
egzosa bile su girse sorun olmaz. calısınca geri cıkartır yada buharlasır. Egzosun çürümemesi için yıkattıktan sonra 8-10 km yol gitmek yeterlidir.(su girerse)


aynen bende öyle yapıyorum.Veriyorum tazyikli suyu her yer pırıl prırl oluyor.
Hiç bir sıkıntı yaşamadım.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Ağu 2012, 13:23 
Yıkamacılar zinciri temizlerken fren balatalarına da o sıktıkları sıvıdan bulaştırıyorlar. Geçen gün yıkamacıdan çıktıktan sonra arka frenlerim tutmamaya başladı. Fren balatası temizleyicisi sıkıp, sürerken arka frene bas çek yapa yapa konuyu çözdük.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2012, 12:11 
Yıkadıktan sonra mutlaka koltuk altında bulunan sigorta bölmleri kurutulmalı,


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2012, 17:21 
Çok yoğun çamur kir olmadıktan sonra en güzeli kuru temizleme. Islak mendil süper iş çıkarıyor :süper


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ara 2012, 17:15 
Debriyaj maneti altındaki kablonun yerinden çıkması hadisesi forumda bir çok düşme olayında yazılmış. Fakat benim başıma dün tazyikli su vurdurunca geldi. İki saat arandım çözümü bulamaıdım. 10 dk forumu okuyunca hadise çözüldü :) O yüzden burda da dursun bu hatırlatma. :)


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ara 2012, 20:42 
pegasus23 yazdı:
ben motorumu genelde kendim yıkıyorum. bir kere kaz dağların da yıkattım onda da içim gitti . genelde sakin su kullanmıyorum sadece..ve hava ile kurutuyorum. sonrasında yağlama işlemini gerçekleştiriyorum.


Tamamen katılıyorum. +1
En güzeli 1 kova su ile kendin yıkamaktır.Bu sayede hiç görmediginiz detaylara hakim olursunuz.Gevşeyen vida
vs ve bir o kadarda motora aşinalık olmuş olur.Bana göre motorda tazyikli su kadar sakıncalı bir şey yoktur.
Verebilecegi tahribatları ve maddi zararları düşündükçe tüyleri ürperiyor insanın. :gözkırpma


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: motorsikletlerinizi yıkarken..
MesajGönderilme zamanı: 01 Oca 2013, 00:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Haz 2009, 12:35
Mesajlar: 7660
Konum: (Cehennemin dibi-İstanbul) GAVUR İZMİR'Lİ
Kan Grubu: A Rh ( + )
isminiz: H a k a n
Deli mavi ( vstrom K6) 3 kere yikandi. İlk aldigimda,Alfisti ve Kaiserin dugununde.
Sarisin 1 kere yikandi ilk aldigimda, sonrasinda hep yagmur ve karda dus aldi.Enduro bunlar yahu chopper degil ki :)


Sent from Karabatak iPhone using Tapatalk

_________________
karabatak35@gmail.com
05385479132
Deutsche Blonde
Only flying is better than BMW


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Oca 2013, 15:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012, 22:28
Mesajlar: 2759
Konum: Salihli / Manisa
Motosikleti: V-Strom DL650
Kan Grubu: A rh(+)
isminiz: Zülal AKBAŞ
buio yazdı:
barutengin yazdı:
tekerlere parlatıcı sürmeye kalkabilirler, :shock: engel olun


önemli bir konu arkadaşın başına gelmişti geçenlerde. motoru yıkattıktan sonra bi bakmış çırak tekerleklere slikon sıkıyor parlatmak için.. demiş aman ne yapıyorsun motosiklet tekerine slikon sıkılmaz kaydırır tekeri.. çıraktan bomba bir yorum
- o zaman geçen gelen polis bu yüzden düştü :shock:


Carpex' in bir ürününü kullanıyorum lastiklerde. Önce lastiği yıkıyorum, kuruluyorum, ardından köpük var onu sıkıyorum. uzun süre kullanmayacaksınız bu uygulamayı yapın der üzerindeki etiket. :twisted:

_________________
Zülal AKBAŞ
0 532 572 31 44

Motosiklete Er Gerek, Ere Full Koruma Gerek
Suzuki V-Strom DL650 ( 2009 )


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Oca 2013, 20:08 
Bende motorumu kendim yıkıyorum ,yıkadım (henüz bir kere yıkadım)
sakındığım üç yer var
-kontak
-radyatör
-koltuk altında bulunan harici sigortalar


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 37 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye