V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 29 Mar 2024, 09:13

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 23 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 27 Tem 2012, 15:57 
On çatal ve on taraflarda hasar bulamadilar başka.
Zmoto aslında bulmak için bayağı uğraşmıştir sanırim o kadar ettiğim lafın üzerine!
Fahiş fiyatlara rağmen.
Zmotodan çıkan motoru başka ustanin görmesi şart bence.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Tem 2012, 16:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2011, 17:46
Mesajlar: 731
Konum: İstanbul
Kan Grubu: A RH+
isminiz: Gökhan İnal
normalde bunun kazadan dolayı sigorta kapsamında ödenmesi lazım. benim ybr'de bu şekilde değiştirmiştik. acaba tekrardan servisle konuşup ekspere bilgi verilse dosyaya eklenebilir mi?

_________________
'14 DL 650


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Tem 2012, 16:41 
gokhani yazdı:
normalde bunun kazadan dolayı sigorta kapsamında ödenmesi lazım. benim ybr'de bu şekilde değiştirmiştik. acaba tekrardan servisle konuşup ekspere bilgi verilse dosyaya eklenebilir mi?


ustaya ozellikle sordum kazada olmus mudur diye, olmaz dedi. jant yamuklugu icin eksper cagirildi ve dosya acildi ve eklendi.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Tem 2012, 01:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
daha bir ay olmadi.....
yaglama gerektirmeyen uzun omurlu kapakli rulman cifti 50 tl
rulmanlari kendiniz degistirip daha sonra yol yapmanin keyfi ise paha bicilemez :süper

ilk defa degistirdim ve bir saat surdu...
bir saatlik iscilik icin 100 tl mi istenir yuhunuz :-1


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Tem 2012, 14:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Eyl 2011, 13:05
Mesajlar: 851
Motosikleti: Yok :)
Kan Grubu: Arh+
isminiz: ismail atatekin
Nikkfurie yazdı:
daha bir ay olmadi.....
yaglama gerektirmeyen uzun omurlu kapakli rulman cifti 50 tl
rulmanlari kendiniz degistirip daha sonra yol yapmanin keyfi ise paha bicilemez :süper

ilk defa degistirdim ve bir saat surdu...
bir saatlik iscilik icin 100 tl mi istenir yuhunuz :-1

Mert abi rulmanları nerden aldın benim de değiştirmem gerek bi akşam buluşsak benimkini halledebilirmiyiz :) Dün iyice anladım benim bilyalarda dağınık çok hafif tutukluk yapıyor.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2012, 17:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
atatekin yazdı:
Nikkfurie yazdı:
daha bir ay olmadi.....
yaglama gerektirmeyen uzun omurlu kapakli rulman cifti 50 tl
rulmanlari kendiniz degistirip daha sonra yol yapmanin keyfi ise paha bicilemez :süper

ilk defa degistirdim ve bir saat surdu...
bir saatlik iscilik icin 100 tl mi istenir yuhunuz :-1

Mert abi rulmanları nerden aldın benim de değiştirmem gerek bi akşam buluşsak benimkini halledebilirmiyiz :) Dün iyice anladım benim bilyalarda dağınık çok hafif tutukluk yapıyor.


bilyaları ümraniye sanayi sitesinde Rulman Dünyası ndan aldım...konik tip bilyada vardı ve tanesi 15 tl idi ama kapaklı tip misket bilyaları önerdiler orada..

eğer gerekli alet edavat varsa değişimi gayet basit...
sadece kontralı somunların çekiç marifetiyle gevşetilmesinde kararsız kaldım ve sağolsun Vaga yı aradım oda vur çekici gevşet dedi :gözkırpma

ben tersanede değiştirdim ama burada sana yardımcı olmam imkansız :yorumsuz ..
müsait bir yer biliyorsan gelirim beraber değişiriz sorun değil yeterki alet edavat olsun..
sitenin garajıda olabilir yerini biliyorsan..hatta ben tuzlada bulamadığım için amortisör yağlarını değiştirmedim..
tedarik edersen onlarıda yenileriz sökmüşken aklında olsun :gözkırpma


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2012, 20:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Eyl 2011, 13:05
Mesajlar: 851
Motosikleti: Yok :)
Kan Grubu: Arh+
isminiz: ismail atatekin
Anladım abi sağ ol bende de edevat yok malesef. Bi de konik tip bilyalar daha uzun ömürlü ve bozulması daha zor diye biliyorum. Sana siteden birileri mi öneri de bulundu yoksu rulmancı mı öneride bulundu :)


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2012, 22:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
atatekin yazdı:
Anladım abi sağ ol bende de edevat yok malesef. Bi de konik tip bilyalar daha uzun ömürlü ve bozulması daha zor diye biliyorum. Sana siteden birileri mi öneri de bulundu yoksu rulmancı mı öneride bulundu :)



forumlarda konik tip rulmanların daha dayanıklı olduğu yazılmış ama bana satıcının önerdiği rulmanların içinde keçe benzeri kapaklar var..özel bir yağ basılıp kapatılmış..konik olanlarda ise böyle bir kapak yok ve dış etkilere açık ( su,toz vs)..
belirli periyotlarla yağlanması gerekir dediler ve yağlama için gidonun sökülmesi gerekiyor...

ben orjinal rulmanları söktüğümde herhangi bir dağılma felan yoktu ama yağsız çalışmaktan elle bile döndüremeyecek kadar sertleşmişti..tabi bu şekilde kullanmaya devam etseydim dağılabilirdide...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 23 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye