V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 02 May 2024, 00:21

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Farkı farketmek için
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2008, 14:35 
Motorumu uzman ve DL650 K7 sahibi olan bir arkadaş kullandı.İnince şunları sıraladı:

1.Karter koruma demiri motora temas edip zırıldıyor
Benim işitme kaybım olduğunu açıklayıp durumu kurtarmaya çalıştım.Ancak daha sonra baktığımda korumanın motorla temas halinde olduğunu bunun da basit levye yardımıyla çözülemeyeceğini anladım.Servise gideceğim.

2.Frenlerin nane molla.
Ben de şikayetim olmadığını söyledim.Ama bir kaç gün önce siyah aksam daha parlak dursun diye WD-40 muadili bir ürünü fren kaliperlerine de sıkmış olduğumu hatırladım...Ben kendi kendime yeteri kadar söylendim,siz bir şey demeyin lütfen. :sinir Arkadaşım,derhal balata spreyi ile temizledi,biraz gezinti sonunda mükemmel oldu.ABS takırdamaya başladı.Zınk diye duruyor.

Sonuç:Gezilerin bir bölümünde motor değişiminin faydalı olacağını değerlendiriyorum.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Farkı farketmek için
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2008, 15:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Nis 2008, 10:28
Mesajlar: 2050
Konum: Ataşehir/İst.
Motosikleti: FJR 1300 - KLX250
Kan Grubu: A RH +
isminiz: Serhat HASOGLU
O zırıltı bende de var ... Gıcığım o sese...Sen bir git de arkandan senin lafını dinler detaya gireriz.

_________________
Serhat HASOGLU

--------------------------------------
Yavaş yavaş ölürler
Seyahat etmeyenler,
Yavaş yavaş ölürler okumayanlar,
müzik dinlemeyenler,
vicdanlarında hoş görmeyi barındırmayanlar.

PABLO NERUDA


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Farkı farketmek için
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2008, 18:30 
faithlesspolyanna yazdı:
O zırıltı bende de var ... Gıcığım o sese...Sen bir git de arkandan senin lafını dinler detaya gireriz.



Mesai çıkışı servise uğradım.Silindirik ve 2,5 cm uzunluğunda bir pul var.Somunu sıkmaya rağmen boşluk kalıp makara gibi dönüyormuş.Sonuna kadar sıkılmasına rağmen yine boşluk kalınca araya pul takviye edilerek sorun çözüldü.Bununla yetinmedim.Egzostun karter korumasına değen yerinde korumayı uzun levye ile açtırdım.Ücret almayıp V-Strom ailesine selam söylediler (Ankara Korlas).


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye