V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 30 Nis 2024, 08:26

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 32 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010, 20:25 
Başlık yeniden canlanmışken ben de aynı problemden müzdarip olduğumu belirteyim. Depoyu ağzına kadar doldurduğumda bazen depoyu tam dolu değil bir diş eksik gösteriyor.

Nedense sorunun üzerine hiç gitmedim. Servislere gittiğimde de içimden hiç sormak gelmedi. Herhalde "Şurası değişecek burası değişecek. Değiştirmek şu kadardan başlar" cevabından korktuğum için....

Daha önceden sorunu yaşamış ve çözüm bulmuş arkadaşlar varsa korkumuzu giderebilirler belki..... :)


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010, 00:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ağu 2008, 02:14
Mesajlar: 834
Konum: İZMİR/Karşıyaka
Motosikleti: 99 Africa Twin
Kan Grubu: ARH (+)
isminiz: WoDu...
Benim Benzin Göstergeside Aynı Anlatılanlar Gibi Full Dolduruyorum 4 Kademe Sonra 1-2 Km Gittikten Sonra 5 İnci Yanıyor.

Ve Bunun Bir Sorun Olduğunu Düşünmüyorum. Ve Sorun Çıkaracağını.

_________________
_____________
DL 1000' 02 - R 1150 ADV' 03 - Varadero' 10 - Ducati Mltstrd'S - Africa Twin' 99 - Varadero' 12
Karşıyaka/İZMİR
Kudretsiz beyinler, zayıf gözler gerçeği kolaylıkla göremezler. O gibiler, büyük Türk Milleti'nin yüksek seviyesine nazaran geri adamlardır. Fakat zaman bütün gerçekleri, en geri olanlara dahi anlatacaktır.
Mustafa Kemal ATATÜRK (1925)


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010, 16:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ağu 2007, 13:18
Mesajlar: 1749
Konum: İstanbul
Motosikleti: KTM 990 Adventure
Kan Grubu: 0 Rh +
isminiz: Önder Parıldamış
soketi temizleyince düzeliyor

_________________
hepsi yalan, asıl kahraman Anıtkabirde YATAN.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010, 16:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Benimkini temizledim düzelmedi :(

thunderkiller yazdı:
soketi temizleyince düzeliyor

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Tem 2010, 11:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Oca 2010, 14:26
Mesajlar: 881
Konum: Ankara
Motosikleti: Yok
Kan Grubu: 0 (+)
isminiz: Gökhan Demirhan
Aynı problem bende de var. Depo taşmak üzereyken 4 diş gösteriyor. 50 km gidiyorum 5 göstermeye başlıyor. Bazen yanıp sönerken kırmızı ışıkta kontağı kapatıyorum, açıyorum 2 diş gösteriyor. Huyunu suyunu bildikten sonra problem değil. Her benzin alışta kilometreyi sıfırlıyorum. Otoyolda 290, dağ bayır gezerken 330, şehir içi 350 km gidince 16-17 lt benzin alıyor.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Tem 2010, 14:31 
Benzini motor dikken dolduruyorum. Şimdiye kadar hiç en son dişin sonradan yanması problemim olmadı.

Benzin deposunu yeni temizledik. Gelecek hafta > 2000 km yol gideceğiz. Temizleme ile göstergede non-lineer azalma arasında bir bağlantı var mı dönünce yazarım.

Benzin deposunun şekli şemali belli. Müşürden okuduğunu buna göre düzelten birşey yapmaya üşenmişler mi yani? Peh... :-1


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2011, 22:00 
Yeni başlık açacaktım ama daha önceden hali hazırda varmış.
Bu sabah Opet'den 15,93lt (67,38tl) benzin aldım...izmit yuvacık'a vardığımda 1 diş düşmüş ve 150km ye yakın yol yapmış idim..(ortalama 5500-7000devir)dönerken benzin göstergesi 4 diş gösteriyordu ve dönüş yolunda kenan ile limitleri zorlayan bir sürüşün sonunda çamlıca gişelerinde durduk. hala benzin göstergesi 3 diş gösteriyordu, motosikletleri stop ettik ve 2 sigara içtikten sonra motosikleti çalıştırdığımda benzin uyarı veriyordu.Bu arada 268km yol yapmış idim.. Kafamı kurcaladı ve kavacık Bp ye girip depoyu fulledim..17.5lt(74,02tl)

Bu arada kenanın motosiklette bir sıkıntı yok idi..Onda sadece 1diş düşmüştü..

Zaman zaman yokuş aşağı indiğimde benzin göstergesi 1diş düşer ve 3dk ya kadar eski haline gelirdi, yukarıda yazdıklarıma istinaden o kadar benzini yaktığım görünüyor fakat benzin göstergesi yoldayken kullanıma göre neden azalmadı ve uyarı vermedi de, motor stop ettiğin de ve tekrar çalıştığında uyarı verdi? Konu ile alakalı bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ederim..Saygılar efenim :D


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2011, 22:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Şub 2011, 01:17
Mesajlar: 274
Konum: bursa
Motosikleti: cbf1000fa
Kan Grubu: AB rh +
isminiz: Tarık Işıktaş
sanırım yolda cok fazla yardırmışsınız ve depodaki benzin fazla G kuvvetine maruz kalmış.
stop edince anca kendine gelebilmiş :)

_________________
Tarık Işıktaş
CBF1000FA


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2011, 22:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Şub 2011, 10:24
Mesajlar: 505
Motosikleti: Süper Tenere 1200 ZE
Kan Grubu: A Rh(+)
isminiz: M. Müjdat ÜZEL
Eksik gösterme ve durup kalktıktan sonra benzin göstergesinde değişme sorunları bende de var.
Koskoca varalarda bu gösterge yok bile.İlk duyduğumda şaşırmıştım.Demekki Honda mühendisleri bu sorundan illallah dedi.Kaldırdılar. :mrgreen
DL'nin bilinen sorunlarına eklemek lazım bu gösterge meselesini.
İlk başlarda önemsemiştim.Sonra vazgeçtim.Şimdi fırsat varsa depoyu doldurup fazla aç bırakmıyorum motoru.Limitlere yaklaşmıyorum.İyi kötü göstergenin verdiği informasyon yetiyor bana..
Bana en mantıklı gelen ikitekerdeki açıklama olmuştu.Ama uğraşmadım işte...

_________________
https://www.istockphoto.com/gb/portfoli ... &sort=best


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2011, 22:58 
Allah Allah enteresan ya ben de hiç böyle bir problem olmuyor.
Ne çok kişide varmış meğerse. :shock:


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2011, 23:03 
Max PAYNE yazdı:
Allah Allah enteresan ya ben de hiç böyle bir problem olmuyor.
Ne çok kişide varmış meğerse. :shock:

Abi birde aynı şekilde kullandık, sende 1 diş düşerken bende neden 3 diş düştü :D Bence senin gösterge de yanlış gösteriyor, şu an boş ama dolu gösteriyor :mrgreen :mrgreen :mrgreen


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Haz 2011, 23:09 
Stormrider yazdı:
Max PAYNE yazdı:
Allah Allah enteresan ya ben de hiç böyle bir problem olmuyor.
Ne çok kişide varmış meğerse. :shock:

Abi birde aynı şekilde kullandık, sende 1 diş düşerken bende neden 3 diş düştü :D Bence senin gösterge de yanlış gösteriyor, şu an boş ama dolu gösteriyor :mrgreen :mrgreen :mrgreen


Yok yok, motoru sehpaya alırken özellikle baktım, depo doluydu. Çok ağır oluyor doluyken.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2012, 23:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2011, 20:15
Mesajlar: 1216
Konum: İzmir-bornova
Motosikleti: R 1200 GS
Kan Grubu: o RH +
isminiz: Erol Koçan
Konu eski ama bende paylaşayım. Aynı dert bende de vardı geçen haftadaki bakımda deponun altındaki sokete Würth marka kontak spreyi sıktım olay çözüldü. 150 km den fazla yapmama rağmen bir çizgi bile düşmemişti. Şimdilik sorun çözüldü ileride yaparsa aynı taktiği yapacağım

_________________
Hayattan zevk almanın yollarını ara...

)


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2012, 10:54 
Aynı sorun bendede var, bahsedilen sokete wd40 ı bende kullandım hicbir yararı olmadı.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2012, 15:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2009, 15:12
Mesajlar: 306
Konum: İSTANBUL / RUMELİHİSARI
Motosikleti: Kısmet...
Kan Grubu: B(+)
isminiz: Devran ÇORBACIOĞLU
fulleyip, sona kadar düşürüp sonra tekrar fulletmeye çalışın. sürekli aşağılarda 20 tl lik alıp alıp idare ediyorsanız, şamandıranın üst kısmını kullanmadığınızdan dolayı birikinti/tortu oluşturma ihtimali yüksek, o zaman da şamandıra gidip o noktada takılabilir, veya oralara hiç çıkmayabilir. Çıkar da inemezse, takılacaktır, sert bir darbe ile inebilir.

Bu da sizin sürekli full ya da doluya yakın görüp sonra yolda giderken bir çukurda veya tümsekte yaşanan darbe ile aşağı inmesini sağlayabilir.

gene de en sağlıklısı km takibi (and the credit goes to hubbs). Her alışta sıfırlayıp teorik menzil 350 nin 20-30 km altında fullerseniz, en güvenli hareket olacaktır. Yanlış gösterse, mesela hep full olsa, o zaman yolda kalma ihtimaliniz yükselecektir.

_________________
KAHRAMANDIR SOYUMUZ, BİZE KEFEN BİÇİLMEZ.

özledim şimdiden.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 32 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye