V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 30 Nis 2024, 07:02

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 13:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Hava çok güzel motorla işe gideyim dedim ama bugün güne keyifsiz başladım.

Son bir kaç aydır buji yakan motorum tekrar buji yaktı.

500 kmde iridyum buji ( arka buji )
100 km standart CR8E buji ( arka buji )

Motor'da garip bir çalışma sesi, düzde gidiyor ama hafif rampada çıkmıyor.

Thunder ile telefonla epey konuşmalarım ve çeşitli araştırmalar sonucu sorun fotodaki bilgiler ile birleşti.

SORUN :3-4 numaralı durum "KURUMLANMIŞ BUJI" yağdan eser yok, kurumdan kararmış buji
ETKİSİ : Hatalı karışım oranı,zengin karışım, hava filitresi çok kirli, Otomatik jikle bozuk yada jikle uzun süre çekili kalmış,Buji ısı değeri yanlış seçilmiş

Otomatik jiklem bozuk evet en kısa zamanda jikle sorununa bakıcaz Thunder usta ile

Sizde benzer sorunlar yaşıyorsanız söktünüz bujiyi mutlaka fotodaki bilgiler ile karşılaştırın

Resim

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 14:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 May 2009, 08:48
Mesajlar: 1046
Konum: Acıbadem & Şile
Motosikleti: DL 650, KTM250EXCF
Kan Grubu: 0 Rh +
isminiz: Nadir Zafertepe
Faideli bilgiler.

_________________
Nadir Zafertepe


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 14:30 
Çevrimdışı
Site Admin
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2007, 21:46
Mesajlar: 3032
Konum: İstanbul
Motosikleti: DL1 :) + XRV750
Kan Grubu: Jagermeister
0 Rh(+)

Atam izindeyiz!
Ne mutlu Türküm diyene...
isminiz: Örsan T.
yaşasın manuel jikle...
:mrgreen

_________________
Örsan

Jagermeister - Afrika Aslanı :mrgreen

The Road goes ever on and on...

XRV750X - Africa Twin

Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 14:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2009, 13:00
Mesajlar: 1008
Konum: Istanbul
Motosikleti: R1150 GS ADV
Kan Grubu: B Rh+
isminiz: Robin YAVUZ
Benimkiler bön bön yüzüme bakıyor :) İçlerine kapanıklar galiba :P

_________________
no pain no gain
Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 15:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
bacanak tek silindirde sorun varsa ilgili silindirin enjektörünü kontrol ettir derim damlatıyor olabilir...diger silindirin enjektoru ile yer degistirip sağlamasinida yapabilirsin..


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 15:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Kas 2007, 14:44
Mesajlar: 4019
Konum: A y d ı N - A n k a r A
Geçmiş olsun Bülent.

Umarım problemini

en kısa zamanda çözersiniz.

_________________
G ö k @ l p

SUZUKI
V-Strom
DL 650 A K7


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 15:30 
Bülent abim geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda bu can sıkıcı olaydan kurtulursun...


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 15:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Bacanak,

Belki sonraki aşamalarda denenebilir. Thunder ustadın çizdiği yolu takip edicem

Bence zengin karışımı oluyor jiklede sorun olduğu için çig benzin kokusuda alıyorum

imza : Baykalın çırağı :mrgreen

Nikkfurie yazdı:
bacanak tek silindirde sorun varsa ilgili silindirin enjektörünü kontrol ettir derim damlatıyor olabilir...diger silindirin enjektoru ile yer degistirip sağlamasinida yapabilirsin..

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 15:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Teşekkürler dostlar, dediğiniz gibi işallah en kısa zamanda en acısız şekilde çözülür :)

Bu güzel havaları kaçırdığıma yanarım

Bugün 10, yarın 16, perş. 14 derece :üzgün

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 15:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Ara 2011, 20:51
Mesajlar: 4781
Konum: Göynuk-Bolu/Sakarya/Ankara
Motosikleti: Dl650
Kan Grubu: Brh+
isminiz: Aziz OKUR
Süper bilgiler :alkıs :süper :süper

_________________
İZİMİZ YOL OLUR!!!
Gittim, Gezdim, Gördüm, Öğrendim diyebilmek, Motosiklet kullanıcısının ana hedefidir.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 15:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
HONEY yazdı:
Bacanak,

Belki sonraki aşamalarda denenebilir. Thunder ustadın çizdiği yolu takip edicem

Bence zengin karışımı oluyor jiklede sorun olduğu için çig benzin kokusuda alıyorum

imza : Baykalın çırağı :mrgreen

Nikkfurie yazdı:
bacanak tek silindirde sorun varsa ilgili silindirin enjektörünü kontrol ettir derim damlatıyor olabilir...diger silindirin enjektoru ile yer degistirip sağlamasinida yapabilirsin..



dear bacanak,


jiklende sorun varsa diger silindirdede problem yasayabilitdin ki jiklenin fazla devreye girmesi 100 km de bujiyi yakmaz...bu cok daha zengin karisimin hatta pistonun uzerinde benzin doldugunun habercisi ki egzostan cig koku geldiginide okumaktayim...

sana tavsiyem bu sekilde marsa dahi basma hatta kontagi bile acma zira o pistonda inan bana kocaman bir delik acilabilir...ciddiyim!


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 16:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Bacanak,

Şöyle bir durum var bozulma ilk çalıştırma anında oluyor !!!!

Gezerken hiç bir zaman bozulma olmadı.

100 km ve 500 km kullandıktan sonra bozulma değil gezip tozuyorum otoparka bırakıp 10 gün sonra bineyim diyorsun bir bakmışsın buji gitmiş

Başka detaylarıda vermeyi atlamışım. Marşa basınca motor 1 saniye sonra stop ediyor. Otomatik jikle çalışmadığı için bende gaz verip basınca fazla benzin ile bozuyorum sanırım.

Motor ısınınca 1200-1300 rpm civarında normal rolanti ayarına geliyor.

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 16:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
balim... thunder tecrubesiyle detaylari degerlendirecektir ama tavsiyem bu surecte kullanma motoru...son birkac gunesli gunu degerlendireyim derken cok daha fazla sorunla karsilasmayasin...felaket tellali gibi olmakda istemem tabi :)


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 16:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Kullanmam tabikide garajdaki rampadan çıkartamıyorum ki zaten :)

Bu buji muji olayı beni baydı şu senin foto çalışmaların başlığına yeni şeyler yüklede kendime geleyim :mrgreen

Nikkfurie yazdı:
balim... thunder tecrubesiyle detaylari degerlendirecektir ama tavsiyem bu surecte kullanma motoru...son birkac gunesli gunu degerlendireyim derken cok daha fazla sorunla karsilasmayasin...felaket tellali gibi olmakda istemem tabi :)

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2012, 16:44 
Çevrimdışı
Site Admin
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2007, 21:46
Mesajlar: 3032
Konum: İstanbul
Motosikleti: DL1 :) + XRV750
Kan Grubu: Jagermeister
0 Rh(+)

Atam izindeyiz!
Ne mutlu Türküm diyene...
isminiz: Örsan T.
şahsi kanaatim senin jikle çalışmıyor...
sende motor boğulmasın diye gaza asılıp çalıştırıyorsun... yada çalıştırmadan önce 2 sefer gaz kolunu çeviriyorsun kolay marş bassın diye...
buda bujilerin üzerine çiğ benzin gelip orada yanmasını sağlıyor...
ondan dolayı bujilerin bozuluyor... DL650 varken banada olmuştu aynısı...

gaza kesinlikle dokunmadan sadece marş butonuna basarak çalıştır motoru...
çalışmıyorsa jikleyi kontrol etmek lazım... devreye girmiyor olabilir...

_________________
Örsan

Jagermeister - Afrika Aslanı :mrgreen

The Road goes ever on and on...

XRV750X - Africa Twin

Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye