V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 28 Nis 2024, 06:50

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2012, 16:29 
Merhaba,

2007 model dl650 motorumu 22k km'de almıştım. 27k kusur kilometrelere geldiğimde gazı %80'den fazla açtığımda motor boguluyor ve devir yükselmesi gerekirken gazı sonuna kadar açılı tutarsam motor sesi değişip devir 5500 rpm'e kadar düşüyor ve bende 130 km/s sürati geçemiyorum. ancak gazı çok yavaş açmalıyım ki 140km/s'ye ulasabiliyim. 28 k km'de bujiler ve benzin filtresini değiştirdim. sorun çözüldü gibi oldu.1000 km kadar bu şekilde kullandım, yalnız geçen gün kullandığım da yine aynı problem oldu.Benzin den olduğunu düşündüm. Yeni benzin aldım. Yeni benzin almama rağmen 250 km daha sorun devam etti ve sonra kesildi. şuan sorun yok ama tekrar edebilir diye çekiniyorum. Serviste pompa değişmeli dendi. Yabancı forumlarda pompanın kolay kolay arızalanamayacağı, benzin kalitesinin düşük olduğu yerlerde sık sık filtre temizlenmeli şeklinde yorumlar okudum.

Daha önce buna benzer bir tecrübeniz olduysa konuyla ilgili yardımınızı rica ederim.

teşekkürler,


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2012, 16:39 
böyle bi problemin benzerini farklı motosıklet kullanan arkadasımda yaşadı saçma gelebilir ama sorun hava filtresınde ve motora havayı taşıyan kısımdaymiş...


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2012, 17:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
hocam once kendini guzelce tanit :gözkırpma

bu adamlar tanimadiklari kisilere ser verip sir vermezler :mrgreen


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2012, 17:26 
Nikkfurie yazdı:
hocam once kendini guzelce tanit :gözkırpma

bu adamlar tanimadiklari kisilere ser verip sir vermezler :mrgreen

katılıyorum güzel bi tanışmadan sonra daha fazla yardım alabılırsın gibime geliyor :mrgreen :mrgreen :mrgreen


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2012, 15:47 
Yuksek ihtimalle motor fazla hava aliyodur hava filtre kutusunun baglantilarini kontrol et yerinden cikmis veya duzgun oturtulmamis olabilir kolay gelsin:))))


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2012, 19:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2011, 15:49
Mesajlar: 852
Konum: Bodrum
Motosikleti: R80
Kan Grubu: 0-rh-+
isminiz: Yusuf İlkbahar
arkadaşım yüksek gazlarda eksozdan kara duman atıyormu?

_________________
İki Teker Bedenimi , Tek Teker Ruhumu Taşır :)..
Yusuf Canan İlkbahar
0532 416 07 71


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2012, 21:03 
sorunun çözümünü basit,


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2012, 21:48 
Duman olmuyor siyah. hava filtresine bir baktırayım hafta sonu. K&N hava filtresi var üzerinde bir de.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Haz 2012, 21:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Nis 2008, 21:32
Mesajlar: 4802
Konum: istanbul
Motosikleti: dl 650
Kan Grubu: 0 RH +
isminiz: zafer ünden
çok buyuk ihtimalle deponun içi pas yapmıstır, pas ta temizlenen benzin filtreni yine tıkamıs olacak.
çözümü depo degisecek...

_________________
VagaBond
Tel:0544 256 40 32
Güvenli ve İleri sürüş Motosiklet Eğitmeni
https://www.facebook.com/DefansifSurus


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2012, 08:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Şub 2011, 01:17
Mesajlar: 274
Konum: bursa
Motosikleti: cbf1000fa
Kan Grubu: AB rh +
isminiz: Tarık Işıktaş
depoda paslanmada olabiliyormu cok enteresan geldi , bu tip bir parcanın korozyondan etkilenmesi..

_________________
Tarık Işıktaş
CBF1000FA


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2012, 09:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ağu 2007, 09:42
Mesajlar: 6326
Konum: İstanbul,Kozyatağı
Motosikleti: Aprilia Caponord ADV
Kan Grubu: B Rh(+)
isminiz: Önder Güner
Malesef olabiliyor. Uzun süre yatırılan motorlarda havadaki nem buna neden olabiliyor. Tuna, benzin pompasını ölçtüler mi ? Dakikada basması gereken benzin miktarında düşüş var mı ?

_________________
Let's Ride

Aprilia Caponord K6

Ben Kimim


Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2012, 18:36 
Merhaba,
Benzin filtresi değişirken içinde bir miktar pas vardı. Fakat değişmeyi gerektirecek kadar olmadığı söylendi.O sebeplen üzerinde durulmadı. Benzin filtresini çıkardığımızda, biraz abartıyorum, ama poşet çaya benziyor dendi. Daha sonra sorunsuz kullandım fakat geçenlerde tekrar oldu.
Benzin pompasıyla ilgili olarakta dakikada kaç litre bastığını bilmiyorum. Ama boşuna pompa değiştirmek istemem. Dediğiniz gibi kontrol edilmesi gerekli.Ölçmemiştik.

Öğrendiğim kadarıyla da depo ile benzin pompası aşağı yukarı aynı fiyattalar. Masrafı yanlış yere yapmak istemiyorum.
Öncelikle hava filtresine bakmak istiyorum. En ekonomik olan olasılık bu gibi şimdilik :-)


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2012, 20:18 
Çevrimdışı
Site Admin
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2007, 21:46
Mesajlar: 3032
Konum: İstanbul
Motosikleti: DL1 :) + XRV750
Kan Grubu: Jagermeister
0 Rh(+)

Atam izindeyiz!
Ne mutlu Türküm diyene...
isminiz: Örsan T.
Tamir olayinda ariza basitten zora dogru gidilerek bakilir zaten... Calismayan televizyonun tamir edilmesi icin hemen kasasi acilip iceri bakilmaz... Once fis takilimi diye bakilir... Sonrra sigorta dugme guc kaynagi gibi siradan gidersin... Motorlarda da ayni sistem uygulanmali... Basitten zora dogru arizayi arayin... Hava filtresine bakin, senkron ayarlarini bi kotrol ettirin, buji ve enjektorlere bakin... Kolaydan zora dogru gidin... :)

_________________
Örsan

Jagermeister - Afrika Aslanı :mrgreen

The Road goes ever on and on...

XRV750X - Africa Twin

Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2012, 23:46 
dl 650 den hiiç anlamam,hiç kurcalamışlığım yok
ama buna benzer arızayı değişik motorlarda yaşadım ,hava filtresinin temiz olması tabi avantaj ama çözüm değil ,senkron ayarıylada uzaktan yakından alakası yok.
1. sebep varsa rolanti motoru kirlenmiştir,sökülür balata spreyi ile temizlenır takılır.
2.sebep benzin filtresi tıkanmıştır değiştirilir sorun çözülür.

bu işlemler yapılırken boğaz kelebekleride ayarları ile oynanmadan ince bir işçilikle temizlenirse çok süper olacaktır.
hadi kolay gelsin.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2012, 14:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Şub 2011, 01:17
Mesajlar: 274
Konum: bursa
Motosikleti: cbf1000fa
Kan Grubu: AB rh +
isminiz: Tarık Işıktaş
sorun devrin 6k rpm üzerinde olduğu için rolanti motoruyla hiç alakası yok bence

_________________
Tarık Işıktaş
CBF1000FA


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye