V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 18 Nis 2024, 19:28

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 51 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 10:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Ağu 2016, 08:06
Mesajlar: 64
Motosikleti: Dl650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: Ertuğrul
Arkadaşlar merhaba,
Bu lastik hakkında bilgisi olan kullanan var mı? Yakın zamanda bu lastiği taktırmayı düşünüyorum.

Sitesinden alınan bilgiler:

Her yolda uzun ömürlü lastik

Silika ile zenginleştirilmiş lastik hamur teknolojisiyle yalnızca ıslak ve kuru havalarda mükemmel tutuş performansı sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda virajlarda yüksek tutuş kabiliyetine sahiptir.

Ön ve arka lastiklerde kullanılan “0° Radyal Çelik” kuşak teknolojisi, yüksek hız ve yüklerde maksimum stabilite ve konforun dışında aşağıdaki özellikleri de barındırır
Mükemmel viraj performansı ve minimize edilmiş karkas deformasyonu ile azaltılmış yuvarlanma direnci
Dönüş esnasında frenleme veya gazlama yaparken savrulmazlık
Mükemmel stabilite ve direksiyon hassasiyeti ile beraber frenlemelerde çok düşük direksiyon salınımı
Seri ve hızlı şerit değiştirme ve maksimum hızda dahi sarsıntısız sürüş

Resim

Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 11:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2010, 02:33
Mesajlar: 2636
Konum: fulya / istanbul
Kan Grubu: B Rh (-)
isminiz: Tarık ERDEN
DAha önce bizden taktıranı hiç duymadım, bence bilindik markalardan ve modellerden şaşmayın yoksa sonrasında iki kere masraf yapılmış oluyor :gözkırpma

_________________
Her nerede değilsem orada mutlu olacakmışım gibi gelir..

532 646 13 90


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 12:39 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Ağu 2016, 08:06
Mesajlar: 64
Motosikleti: Dl650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: Ertuğrul
Yani lastikleri takacak yer çok yakın bir arkadaşım. Herhangi bir problem yaşarsan ya da memnun kalmazsan lastikleri bırakırsın dedi. Ben de açıkçası yerli malının biraz daha tercih edilmesinden yanayım. Bir problem yaşamam durumumda ise zaten lastikleri çıkarırım.

Herhalde ilk olarak kullanacak kişi ben olucam. Olmadı kullanıcı görüşlerimi de bu başlık altında yazarım. Yurt dışında advrider sitesinde de kullanan bir kişinin olumlu yorumlarını okudum. Şans vermeye değer mi sizinde görüşlerinizi almak isterim.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 13:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Haz 2009, 12:35
Mesajlar: 7660
Konum: (Cehennemin dibi-İstanbul) GAVUR İZMİR'Lİ
Kan Grubu: A Rh ( + )
isminiz: H a k a n
Edirne den Alkan bunlardan takmıştı. Sayfanın sağ üst köşesindeki "ara" bölümüne anlaş yazıp aratırsan bir çok topikteki yoruma ulaşablrsin.

Sent from Karabatak's SM-N915F using tapatalk

_________________
karabatak35@gmail.com
05385479132
Deutsche Blonde
Only flying is better than BMW


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 14:51 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 May 2012, 09:34
Mesajlar: 6611
Motosikleti: dl 650
Kan Grubu: A Rh+
isminiz: M.Cihat OĞUZ
Ayrıca Antalya dan Erkan İbiş kardeşimiz de kullandı ve memnun kalmamıştı.

_________________
itin ürümesi ,kervanın yol almasına engel değildir .. sür o zaman...
530 386 91 20

vstromturkiye@hotmail.com


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 15:51 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Ağu 2016, 08:06
Mesajlar: 64
Motosikleti: Dl650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: Ertuğrul
Evet arama yaptığımda Capra-R versiyonu hakkında yeterli bilgi bulamadım. Capra-x versiyonu için yazılanlar var genelde. Bakalım belki başka kullanıcılar da vardır. Onların da yorumlarını alabilirsek güzel bir konu olabilir. :süper


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 18:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Eyl 2008, 22:59
Mesajlar: 1097
Konum: EDİRNE
Motosikleti: YAMAHA S.TENERE1200Z
Kan Grubu: A RH (-)
isminiz: ALKAN ISILAKLI
"Yerli malı yurdun malı" demiştim bende zamanında, Şimdi sana da geçmiş olsun. 6-7 bin km den sonra yanaklardan sırttan çatlayabilirler, aman dikkat et.

_________________
MEB Motosiklet Eğitmeni


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 19:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Ağu 2016, 08:06
Mesajlar: 64
Motosikleti: Dl650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: Ertuğrul
ALKAN22 yazdı:
"Yerli malı yurdun malı" demiştim bende zamanında, Şimdi sana da geçmiş olsun. 6-7 bin km den sonra yanaklardan sırttan çatlayabilirler, aman dikkat et.


Peki çatlaklar ile ilgili firma herhangi bir dönüş yaptı mı size? Bir de çatlaklar haricinde herhangi bir problemle karşılaştınız mı?

Bir de merak ediyorum lastikler üzerindeki çatlaklar ne gibi problemler yaratıyor?


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2016, 20:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Eyl 2008, 22:59
Mesajlar: 1097
Konum: EDİRNE
Motosikleti: YAMAHA S.TENERE1200Z
Kan Grubu: A RH (-)
isminiz: ALKAN ISILAKLI
Firma kesinlikle çok ilgli en başından bu yana bu modelin üretim mühendisi adını yanlış hatırlamıyorsam Sezai bey ile sürekli iletişimdeydik,ilk aldım taktım ön lastik kesinlikle balans tutmuyordu,gönderdim değiştirdiler yenisi biraz daha iyi idi,iyi derken ön ve arka lastiklerde balansı ancak 75 gr kurşun ile sağlayabildik haliyle jantta o kadar ilave kurşun,çirkin bi görüntü oluyor.
Bu arada ilk bir kaç bin km lastik yolda mükemmel bir performans sergiliyordu next II gibi başarılı bir tutuşu vardı,sonra gittikçe azaldı tabi.
Aşağıdaki ilk çatlak yaklaşık 5000-6000 km lerde Avrupa turumda juhen pass diye bir dağın tepesinde pazar günü gerçekleşti,haliyle tırsıyosun biraz. :mrgreen Sezai bey,yine bişii olmaz devam dedi,hakkatten memlekete kadar geldi,tabii otoban süratimi düşürdüm.
Resim

bu tur 2015 Temmuz da idi,Ağustos sonu Romanya turuna çıkacaktım ki,bir kaç gün içinde lastiğin sırt tarafında 4-5 tane enine çatlaklar oluştu (onların fotolarını bulamadım,onlarında fotosunu çekmiştim) ,onlar gene devam deselerde,"Yeter bu kadar test " deyip gidip bilindik güvendik Metzelerimi taktım,hala onunlayım ve mutluyum.
Anlaş bana bi sezonda 2 takım lastik aldırdı,(ucuz mal alacak kadar zenginmisin ?? )doğru bi lafmış,Balans çözümü araken Yunanistan da danıştığım bi kaç yerde de Anlas ın balans sorunu olduğundan değiştirmemi önermişti.8Balans beni çok uğraştırdı anlatamam,bi ara artık sorunum jantta herhalde deyip jant değiştirmeyi düşünmüştüm,Daha metzelleri takar takmaz ilk balans ta 5 gr kurşun ile sorunum çözülmüştü,sanki yepyeni bi motorum olmuş gibi zevkle gazlaya gazlaya gezmiştim,iyi hatırlıyorum.Bu arada tüm trakya da balans makinası yok,edirne İstanbul yapıp duruyordum.(Aklıma geldikçe hala Lastiğini sevviiimmm derim )
O lastikler eğer üretim hatası yoksa kesinlikle V sınıfı değil,onlara bunu üstüne basa basa anlattım ,bu lastikler olsa olsa H sınıfı olur.
O zamanlardaki yarım bıraktığım Topic;
viewtopic.php?f=55&t=17724&p=383451&hilit=Anlas#p383451

_________________
MEB Motosiklet Eğitmeni


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Eki 2016, 21:46 
Çevrimdışı

Kayıt: 06 Tem 2014, 11:10
Mesajlar: 161
Motosikleti: dowland.....
Kan Grubu: b Rh +
isminiz: fatih ÇAYIR
bilindikmarka/modelden şaşmamak lazım
yani çok cüzzi bi miktardan kaçıp bilinmedik lastik takınca çok kısa zamanda tekrar masraf yapmak kaçınılmaz oluyor


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Eki 2016, 10:36 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Ağu 2016, 08:06
Mesajlar: 64
Motosikleti: Dl650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: Ertuğrul
Yazılanlardan sonra bu lastiklerden biraz ürkmedim değil. Fakat ben yine de bir şans verilmesi gerektiğine inanıyorum hala belki de bir sopayı hakediyorum :D . Tabi şuna da güveniyorum. ben bir senede yaklaşık 20000km yol yapıyorum. Bu yüzden seneye bu zamanlar tekrardan lastik değiştirmem gerekecek. 1 senelik deneme sürecinde çok birşey kaybedeceğimi düşünmüyorum. Bunun haricinde genel merkezden Selahattin bey ile görüştüğümde çatlaklar ve lastik ömrü ile sürekli geliştirmelerin devam ettiğini söyledi. Yani 2015 üretim ile 2016 üretimlerin silikaları arasında çok farklılıkların olduğunu söyledi. Hatta bana da üretim bandından çıkan en son lastiği göndereceklerini söyledi. 1 sene içinde herhangi bir problem yaşanması durumunda her türlü değişimlerin yapılacağını söyledi. Bu lastikten memnun kalırsam yıllık 400tl gibi bir meblağ cebimde kalacak. Bu da ciddi anlamda ekonomiye bir katkı olacak. Tabi evdeki hesap çarşıya uymayıp lastik istediğim gibi çıkmazsa en fazla 1 yıl bu lastiğe katlanmış olacağım. Bakalım bu başlık altında bütün fikirlerimi paylaşacağım. Umarım herkese faydalı olur.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Eki 2016, 22:42 
Deneyiminiz, gözlemleriniz, ... bir çok kişiye ışık tutacağından, ben kararınızı uygun görüyorum. :cool


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eki 2016, 15:04 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Ağu 2016, 08:06
Mesajlar: 64
Motosikleti: Dl650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: Ertuğrul
Bakalım bugün motoru teslim alacağım. Zincir dişli seti artı lastikler değişti. Zincir dişli setinin değişmesi ile büyük bir fark olacak motorumda çünkü zincirim ömrünü doldurmuştu. Lastikleri de kar yağana kadar test edeceğim. Memnun kalırsam belki winter grip plus olan kışlık lastiğini de deneyebilirim. Memnun kalmazsam da sebeplerini burada birer birer bahsedeceğim. Motosikleti bırakmaya gittiğimde lastiğin üretim tarihi denildiği gibi 2016'nın 36. haftası idi. Bakalım 1 senede bu lastik ne kadar ilerlemiş. Bu arada lastiğin hamurunu inceleme şansı buldum. Metzeller ile karşılaştırdığımda çok yumuşak bir lastikti. Yani şöyle kıyaslama yapabilirim. Otomobiller için Michelin energy saver lastikleri yıllardır piyasada ve yumuşaklığı ile methedilen bir lastik. Fakat yumuşak olmasının getirdiği bazı dezavantajlar da var otomobiller için. Birincisi ülkemiz patates tarlası yolları için balon-bombe yapma riski taşıması, diğeri kısa zamanda lastiğin sertleşmesi, bir diğeri de yanağın yumuşak olması nedeniyle kaldırıma sürtme nedeniyle yanak yırtılmaları. Bunlar birçok kişi tarafından bilinen otomobil için dezavantaj olan yönler. Tabi motosiklet için ne gibi dezavantajları olur derseniz, tahminimce lastik ömrünün kısa olması ve yoldaki çukurlarda kolaylıkla balansını kaybedip bombe veya balon yapması olabilir. Tabi bu bir tahminden ibaret daha kullanamadım. Kullandıkça görüşlerimi buradan bahsedeceğim.

Ek olarak capra rd modelini de gördüm. Bu lastik capra r modeline göre çok daha sertti. Capra rd hız endeksi olan V yi tahminimce fazlası ile kaşılayacak bir lastik. Alkan beyin yorumu olan bu lastiğin hız endeksinin H olması gerektiği ile ilgili yorumuna katılıyorum. Ama kullanmadan da kesin bir yorum yapamıyorum. Umarım bu paylaştığım bilgiler herkes için faydalı olur. Çünkü bilgilerin paylaşıldıkça geliştiğine olan inancım fazlasıyla var.

Tabi Alkan beyin de yorumlarını dikkate almak gerekli. Hatta bu yorumlarıma ekleyecekleri olursa çok daha sevinirim.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eki 2016, 23:14 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Ağu 2016, 08:06
Mesajlar: 64
Motosikleti: Dl650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: Ertuğrul
Bugün lastikler takıldıktan sonraki ilk izlenimlerimi paylaşayım.

Dediğim gibi lastiğin hamuru çok yumuşak ve lastik çok hafif. Bu sebeple gidon çok hafifledi. İlk başta ön tekerde tutunma azaldı da yerden kesildi gibi zannettim. Her lastikte olduğu gibi bu lastikte de ilk 400-500 km çok dikkat etmek gerekir. Hatta kaldırımdan inerken ilk yola çıktığım anda iki lastik de kaydı. Beni çok tedirgin etti. Bir de gidondaki ağırlık azalınca tedirginliğim daha da arttı. Sonra arka süspansiyon ayarını biraz artırdım. Bu tedirginliğimi biraz azalttı.

Sonrasında yaklaşık bir 100 km yol yaptım. Bu yolculukta stabilize yola da girdim. Önceki Tourance ile karşılaştırdığımda tourancetan daha sessiz bir lastik. Belki de benim tourance 2011 yılı olduğu için de bana daha sesli gelmiş olabilir.

Lastiklerin balansı çok güzel yapılmıştı. Ön janta 20gr arka janta 40gr kurşun yapıştırılmış. Ön lastik 3816 tarihli arka lastik 3016 tarihli. 200 km hıza kadar çıktım. Herhangi bir titreşim ile karşılaşmadım. En çok korktuğum ön lastiğin hafiflemesi ile tank-slapper gibi bir problem ile karşılaşmaktı. 130-140 km gibi hızlarda gidonu bıraktığımda motosiklet yavaşlayana kadar herhangi gidon sallaması olmadı.

Şimdilik İzlenimlerim bunlar. Maliyet kısmına gelirsek DID zincir + esjot dişli seti + Anlas CapraR montajı ve balansı dahil toplamda 1200tl bir ödemem oldu. Eskişehir için iyi bir rakam. Belki İstanbul'da bu rakamlar daha da düşebilir.

Her 1000 km de bir buraya fikirlerimi yazacağım. Umarım faydalı olur.

Resim


Resim


Resim


Resim


Resim


Resim


Resim


Resim


Resim


Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eki 2016, 00:39 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Mar 2014, 23:50
Mesajlar: 805
Konum: antalya
Motosikleti: DL650
Kan Grubu: 0RH +
isminiz: ERKAN İBİŞ
pegasus23 yazdı:
Ayrıca Antalya dan Erkan İbiş kardeşimiz de kullandı ve memnun kalmamıştı.

kardeşim Cihat başkanın dediği gibi ben Anlaş kulandım lakin tam enduro modelini ve o lastikler bizim süspansiyon için sert geldi bana ki depoda duruyor halen fakat senin takdığın modeli bende merak ediyorum.Son zamanlarda bu markanın epey müşterisi olduğu ve fiyatlarının yükseldiği. Senin lastik yorumlarını bekliyorum

_________________
kuşlar çiçekler böcekler


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 51 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye