V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 29 Mar 2024, 11:28

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 37 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 12:27 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2009, 01:08
Mesajlar: 3280
Konum: İzmir
Motosikleti: DL 650 K8 + CBF 150
Kan Grubu: B Rh(+)
isminiz: Muhsin Topuz
Öncelikle geçmiş olsun. Bu tür hadiselerde % 90 Debriyaj milinide kırması gerekitdi, öyle olmadı ise ön dişliye zincirin dolanmamış demekki. Tekrar geçmiş olsun.

_________________
Kaskını Tak , iki damla ter akması Kan akmasından iyidir.
====================================
0 505 216 84 05
====================================


irtibat Mail:
vstromturkiye@hotmail.com (Bu mailden her zaman ulaşabilirsiniz.)

muhsin@vstromturkiye.org ( Haftada bir kontrol edebiliyorum)
info@vstromturkiye.org
yonetim@vstromturkiye.org


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 13:10 
çok çok geçmiş olsun gercekten verilmiş sadakanız varmış... Ayrıca zıncır kopmalarında ön dişlinin sarmasıda olabılırdı ve daha büyük hasarlarda meydana gelebilirdi. Tekrardan geçmiş olsun düşündükce bıle strese gırıyorum Allah korusun hepımızı


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 13:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010, 03:46
Mesajlar: 1039
Motosikleti: DL650 K13
büyük geçmiş olsun...

13bin de did zincirin kopması aklıma uzun süre yağlanmadan kuru kullanıldığını getiriyor..

50bin km kullananlar var normal şekilde yağlaması yapılarak..

birde piyasada 160 tl ye did marka zincirler dolaşıyor..

yetkili satıcısında 200-220 tl orjinali :unlem


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 14:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Şub 2011, 12:38
Mesajlar: 3058
Konum: Istanbul/Acıbadem
Motosikleti: BMW
Kan Grubu: A Rh+
isminiz: Ömer F. ERYÜREK
Kerim'in bana gönderdiği birkaç resim.
Bence jantta pek birşey yok, boya hasarı gibi görünüyor.
Resim

Resim

Resim

Resim

_________________
Bakkala diye çıkıp, Norveç'e gidesim var.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 15:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2014, 17:49
Mesajlar: 174
Motosikleti: DL650
Kan Grubu: Arh+
isminiz: ErkanDmn
ömer yazdı:
Kerim'in bana gönderdiği birkaç resim.
Bence jantta pek birşey yok, boya hasarı gibi görünüyor.
Resim

Resim

Resim

Resim



büyük badire atlatılmış, Allah cümlemizi korusun.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 15:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 May 2009, 20:05
Mesajlar: 989
Konum: Çankaya-Ankara
Motosikleti: 1150 GS ADV
Kan Grubu: 0(rh) +
isminiz: Erdem Özkoçak
Büyük geçmiş olsun..

_________________
Asla olmaz deme....

2003 XL 1000 Varadero
2007 Versys
2009 DL 650 A Siyah
2011 XT 1200 Z S.T
2009 DL 650 A Turuncu
2010 XL 1000 A Varadero


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 17:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eki 2010, 20:07
Mesajlar: 807
Konum: Ankara
Motosikleti: F 650 GS
Kan Grubu: 0 Rh-
isminiz: Murat Demirkol
büyük geçmiş olsun. daha geçenlerde zincirle ilgili bir konuda, bizim motorlarda perçinli zincirin daha güvensiz olduğundan bahsetmiştim. anladığım kadarıyla bu da ek yerinden gitmiş. eksiz (fabrikasyon, halka biçiminde)kullanmakta fayda var.

_________________
Murat Demirkol
F650GS (Ayıp bir şey, hem de V-Strom'cuların arasında...)
Ankara/Türkkonut


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 18:07 
Ben dl650 yi satigimda 58000km de orjinal zinciri ile sattım. ....bir iki defa gerdim okadar zincir uzamadi bile...
Ilginc...
Bir önemli sorum var
Acaba segmanli bağlantı kilidi mi yoksa percinleme mi kullanın zinciri değiştirip birlestirirken....


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2014, 18:14 
büyük geçmiş olsun arkadaşım. en çok korktuğum şeylerden biri. motoru o süratte dik tutmanız da büyük başarı, Allah kimsenin başına vermesin.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2014, 15:18 
Abilerim iyi dilekleriniz için teşekkürler... Ustayla görüştük , debriyaj milini değiştircez dedi. Birde şanzıman keçesi delinmiş oda değişcekmiş... Zincir setinide değiştircez , şuanlık masrafında ne kadar tutacağı belli değil ama en önemlisi canımıza birşey olmadı...


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2014, 20:35 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2009, 01:08
Mesajlar: 3280
Konum: İzmir
Motosikleti: DL 650 K8 + CBF 150
Kan Grubu: B Rh(+)
isminiz: Muhsin Topuz
Karahisar03 yazdı:
Öncelikle geçmiş olsun. Bu tür hadiselerde % 90 Debriyaj milini de kırması gerekirdi, öyle olmadı ise ön dişliye zincirin dolanmamış demek ki. Tekrar geçmiş olsun.


Debriyaj mili Civa Çeliğidir. Kalıpçılar kullanır bunu Bulup torna yaptırsan 5-10 Tl ye hallolur ama Orjinali ne kadardır. Neyse Tekrardan büyük geçmiş olsun. Sana bir şey olmamış. Ama resimlerde Arka dişi üzerindeki çamurlaşmış yağ kalıntılarına bakarsan, pek beklenmedik tablo da değil, bunu da hoşgörüne sığınarak belirteyim. Zincir zamanında yağlanmaz ise, su ve yıkama gibi işlemlerden sonra yağlanmaz ise km.si ne olursa olsun, ringler, lastikler ısınıp erir deforme olur. Ondan sonra ne kadar yağlarsan yağla o hücre yağ tutmaz. Tekrar geçmiş olsun.

_________________
Kaskını Tak , iki damla ter akması Kan akmasından iyidir.
====================================
0 505 216 84 05
====================================


irtibat Mail:
vstromturkiye@hotmail.com (Bu mailden her zaman ulaşabilirsiniz.)

muhsin@vstromturkiye.org ( Haftada bir kontrol edebiliyorum)
info@vstromturkiye.org
yonetim@vstromturkiye.org


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2014, 21:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2011, 19:01
Mesajlar: 501
Konum: Çanakkale
Motosikleti: DL650
Kan Grubu: 0 Rh +
isminiz: Fatih ŞAHİN
Çok geçmiş olsun.

_________________
0532 352 13 15

Resim


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2014, 00:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2013, 23:59
Mesajlar: 67
Motosikleti: V-Strom 650 DL 650
Kan Grubu: BRH+
isminiz: Yücel Türkus
Ta ekim ayında senle Niğdeye Motor sürerken, gelen zincir sesi hatırlarsan benim de dikkatimi çekmişti, sanırım motora da son dönemde pek bakmamışsın gibi, bununla geçmiş olsun kerim..


En son herdaim tarafından 06 May 2014, 13:07 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2014, 12:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2013, 16:25
Mesajlar: 249
Konum: Antalya
Motosikleti: DL 650
Kan Grubu: A rh+
isminiz: murat mantc
Çok geçmiş olsun..

_________________
cialispascherfr24


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2014, 14:04 
Abilerim zincir bakımsız olamaz çünkü daha 10 gün önce motoru komple temizledim. Zinciride komple gaz yağı ile temizledim ve yağladım... Öyle bakımsız kullanmadım hiç , geçen senede aynı yerden çıkmıştı zincir... Motorun lastiklerini değiştirmiştim , düşüncem eleman zinciride çıkarmıştı ve acaba düzgün perçinlenmedimi ?


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 37 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye