V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 19 May 2024, 06:01

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2013, 22:28 
zulal_akbas yazdı:
Bülent abi olmasa ne yapardık bilemiyorum ;)


+1


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Kas 2013, 11:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Murat senin iki hesabın mı var ?

mantc ve muratmantc


mantc yazdı:
zulal_akbas yazdı:
Bülent abi olmasa ne yapardık bilemiyorum ;)


+1

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Kas 2013, 21:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2013, 16:25
Mesajlar: 249
Konum: Antalya
Motosikleti: DL 650
Kan Grubu: A rh+
isminiz: murat mantc
Tamamdır Bulent abi rulmanları aldım tesekkur ederim.
Haftaya taktırırım.

_________________
cialispascherfr24


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Kas 2013, 20:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Tem 2012, 18:02
Mesajlar: 925
Konum: izmir
Motosikleti: dl 650
Kan Grubu: a rh pozitif
isminiz: ümit gündüz
merhaba, gidon rulmanlari benimkinnde bozulmuştu takilmalar oluyordu bende timken marka konik rulmanla değiştirdim şu an çok iyi
fotoğraf paylaşmayi oğrenirsem yaptiğim genel bakim fotoğrflari var elimde filtre yağ,hava mtoryaği değişimi radyotor suyu değişimi
amortisor yaği ve kece değişimi teker rulmanlari balata değişimi dişli zincir değişimi vs

_________________
09fe056
v strom, motosikletten çok daha fazlasini isteyip
biaraya gelebilen insanlarin birbirine olan dostluğu,saygısı
ve muhabbetidir


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Kas 2013, 01:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2013, 16:25
Mesajlar: 249
Konum: Antalya
Motosikleti: DL 650
Kan Grubu: A rh+
isminiz: murat mantc
Bülent abi taktık rulmanları gayet iyi oldu.

_________________
cialispascherfr24


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Kas 2013, 14:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Güle güle eskit :)

muratmantc yazdı:
Bülent abi taktık rulmanları gayet iyi oldu.

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Kas 2013, 12:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2013, 16:25
Mesajlar: 249
Konum: Antalya
Motosikleti: DL 650
Kan Grubu: A rh+
isminiz: murat mantc
HONEY yazdı:
Güle güle eskit :)

muratmantc yazdı:
Bülent abi taktık rulmanları gayet iyi oldu.

Tşk

_________________
cialispascherfr24


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2014, 01:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Tem 2012, 18:02
Mesajlar: 925
Konum: izmir
Motosikleti: dl 650
Kan Grubu: a rh pozitif
isminiz: ümit gündüz
HONEY yazdı:
müsait olduğumda arayacağım :)

50 tl - elimde 4 adet orjinal sarı sinyal kapağı ( ampulleri ile beraber ) - beyaz kapak taktığım için sökmüştüm
100 tl - orjinal stop lambası - led stop geçtiğim için sökmüştüm
40 tl - sıfır orinal debraj kapak contası bulunsun diye almıştım :)
80 tl - conta seti ( içinde debraj kapağı - alternator kapağı ) yan sanayi - motor yaptırmıştım 300 tl set halinde aldım içinden alt-üst silindir contasını kullandık
bülent abi merhaba, conta seti hala elindemi benim altarnatör kapaği ve debriaj kapağini sokmemm gerekiyor da

aklında bulunsun :)

yedek parça dükkanı gibiyim :) bi ara ilan vericem aklımdaki malzemeler bunlar


muratmantc yazdı:
Telefonunu verırmisin?
Yada 05052113238 cagrı at

_________________
09fe056
v strom, motosikletten çok daha fazlasini isteyip
biaraya gelebilen insanlarin birbirine olan dostluğu,saygısı
ve muhabbetidir


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2014, 10:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Alıntılar içiçe girmiş mesajını zor buldum :mrgreen

Ne lazımdı abime :mrgreen

Parçalar duruyor

umut ankara yazdı:
bülent abi merhaba, conta seti hala elindemi benim altarnatör kapaği ve debriaj kapağini sokmemm gerekiyor da

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2014, 12:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Tem 2012, 18:02
Mesajlar: 925
Konum: izmir
Motosikleti: dl 650
Kan Grubu: a rh pozitif
isminiz: ümit gündüz
mrb ,altarnator ve debriaj tarafi , rica etsem, bide gaz teli ve kütüğü
çokmu oldum ne, :utan yatırdim dl yi şu an paramparça parça bekliyor :yardım

_________________
09fe056
v strom, motosikletten çok daha fazlasini isteyip
biaraya gelebilen insanlarin birbirine olan dostluğu,saygısı
ve muhabbetidir


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2014, 12:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Eyl 2007, 09:03
Mesajlar: 7051
Konum: İSTANBUL
Motosikleti: Yamaha XCITY 250
Kan Grubu: B +
isminiz: Bulent BAL
Hehehehe o kadar değil :)

elimde şunlar var sadece;

50 tl - 4 adet orjinal sarı sinyal kapağı ( ampulleri ile beraber ) - beyaz kapak taktığım için sökmüştüm
100 tl - orjinal stop lambası - led stop geçtiğim için sökmüştüm
40 tl - sıfır orinal debraj kapak contası bulunsun diye almıştım
80 tl - conta seti ( içinde debraj kapağı - alternator kapağı ) yan sanayi - motor yaptırmıştım 300 tl set halinde aldım içinden alt-üst silindir contasını kullandık

Söz vermiyim c.tesi en kötü p.tesi kargoya verebilirim özelden kargo bilgilerini gönder istersen ( fuara geleceksen yarın elden alabilirsin )

not: euro uçtu zam yaptım 100 tl :mrgreen :mrgreen şaka şaka 80 tl :)


umut ankara yazdı:
mrb ,altarnator ve debriaj tarafi , rica etsem, bide gaz teli ve kütüğü
çokmu oldum ne, :utan yatırdim dl yi şu an paramparça parça bekliyor :yardım

_________________
İMZAMA MUTLAKA BAKIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=MRT6DmXq3BE


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2016, 00:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eki 2012, 23:27
Mesajlar: 27
Konum: ÇANAKKALE/Gelibolu
Motosikleti: DL650
Kan Grubu: AB RH (+)
isminiz: Mustafa Ünal
selam rulman ölçülerini bilen varmı? 30x55x17 digeri....


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Haz 2018, 11:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Tem 2015, 23:31
Mesajlar: 24
Konum: İZMİR
Motosikleti: DL650 L5
Kan Grubu: A RH +
isminiz: levent inceman
Selamlar saygılar, 2015 de 0 aldığım makinem, şuan 28000 km.de, 18000 bakim öncesi biten arka balatalarımı organik balatayla değiştirttigim eleman taktığı balatayı denemek için kullandiginda; - Abi senin on gidonun rulmanları bitmiş baksana gidonun sağa sola rahat dönmüyor kessin rulmanların bitmiş ! gel bi ara değiştirelim... diyerek fitneyi ateşledi. Nelerden şüphelenmedim ki? jant eğriliği, amortisor yağı eksikliği, amortisor çatallarının dengesizliği, RULMAN BOZUKLUĞU, teker vs. vs. Ondan sonra tabi cahiliz ya ! 18000 yetkili servis bakımında servis elemanı (ismini merak edenlere özelden söylerim.) Gidon üst kapak somununu biraz gevşeterek (neye göre yaptıysa?) sorunu çözdüğünü söyledi. Sorun olursa getirmeyi de salık verdi. Hatta bu gidon üst kapak somunu sonradan bir iki kez de kendiliğinden gevşemişti ve ben de tork anahtarıyla uygun torkta sıkmıştım ve ilkinde ki sesi o üst kapak vidasıyla sesi kesmiştim. Zamanla ikinci kapak somunu gevşemesinden sonra kapağı sıksam da (24000 bakımı ve buji değişimı dahil hep ben yapıyorum artık) bu on gidondan kasise girince ve ciddi ciddi ön frene basınca gelen tak sesi kesilmedi, kabusum oldu. (Kuvvetle muhtemel alttaki sekmanlar üst kapak somununun gevşemesinde fırsatla gevşemişler.) Ayrıca 3000 km once gidon yükseltme aparatı aldım ve kabloların biraz kastığını farkettim. Bunu neden yazıyorum ilerde bahsedicem. lastik değişimi için lastikciye gittigimde ona da bu gidonun sağa sola dönüşündeki sıkıntı, takılma ve tak sesini sorduğumda - Abi, gidon rulmanı değiştirmemiz lazım baksana sağa sola bile takıntısız dönmüyor bu yağ gibi sağa sola dönmeli cevabını aldım ve bu beni oldukça fazla sıkmıştı. Çünkü makinayı sert kullanan adam değilim makine üstünde her an ölebileceğimin farkında giderken sağduyulu sürüşe bu ses yakışmıyordu. Yetkili servise de sorduğumda aynı cevabi ve 350 tl gibi cezasini soylemesiyle, service manualini inceleyip (manual de kontrolu tarifi soyle: on tekeri sok, amortisor catallarini aksa yakin yerden tutup ileri geri ittir ve ses gelip gelmedigini kontrol et geliyorsa sorun var ve geregini yap diyor) gidonu kendim sökmeye karar verirken ihtiyaç duyduğum soket sekman, ay anahtari gibi özel aletleri de yaparak (memlekette sekman ay anahtarı ve soket sekman anahtarını bulamadım.) işe koyuldum. Neticede şunu yaptım. Kontakla birlikte olan üst siyah üçgene benzeyen parçayı (yanlarında amortisor üst tarafını tutan parça) kaldırınca gidon göbek merkezinde ilk teması sağlayan kilitleme (kontra) sekmanini sokup, alttaki sekmani saat yönünde bir ya da bir buçuk tur çevirip (ust rulman toz kapağıyla birlikte döndü ve sıkıldığını hissettim) gidon göbeği alt taraftan yatağa doğru çekilince ve bilahare kontrol için havada duran on akslardan tutup ileri geri sallayınca boşluk sesinin kesildiğini gördüm. Sadece ileri geri saklamaktan mütevellit esneme sesini duydum ve heyacanımı size tarif edemem. Gidon yükseltme aparatının gerdirdiği kabloları da rahatlatınca gidonun sağa sola çevrilmesindeki zorluk ta ortadan kalktı. Test sürüsünü yaptigimdaysa heyecanımın haklılığını gördüm. Makinam ilk 10.000 deki gibi çok dengeliydi. Çukurları hisstmiyordu. Artik cehennem cukuruna bile girse makinam pert olur o tak sesi gelmez diye düşünür oldum. Teknik servis kitapçığında gidonun sallanması titrek davranması buna paralel ses gelmesini jant, teker, yatak rulmanları, gevşek rulman, amörtisör gibi çeşitli nedenlere bağlıyor. siz siz olun ustaları dinleyin ama kitabından da kontrolü ve teyidi unutmayın. Bir deli kutuya taş atar kırk akıllı çıkaramazmış...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye