V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 19 Nis 2024, 01:49

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2017, 12:02 
Merhaba 1.67 boy ve 65 kilo ile bu canavarı şehir içinde, bozuk yada eğik zeminlerde yada stabilize yolda zapdetmek benim için zor oluyor. Yola çıkınca kelebek gibi oluyor ancak durunca sadece ayak uçlarım yere basıyordu. Bende kendi çabamla biraz araştırma yapıp motorumu alçaltmaya karar verdim. Forum da eski bir konuda bundan bahsedilmiş bende resimli olarak konuyu tekrar gündeme getirmek istiyorum. Yabancı sitelerden çok güzel bir kaynağa ulaştım bilenleriniz vardır. http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=10894.0


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2017, 12:45 
Autocad de birkaç çizim yaparak 148mm ve 150mm olmak üzere iki boy linki laser de 5mm malzemeden kestirdim.

Resim

Sağdaki üzerinde 06G yazan orjinali(140mm), ortada 148mm ve solda 150mm

Resim

Üst üste boy karşılaştırması.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2017, 12:55 
Ben aerodinamik'i çok bozmamak için 148mm olanı taktım motorsiklet orta sehpada yani arka teker boşta iken yaptığım ölçümler aşağıda.

Resim

orjinal halde iken arka teker maşası ile çamurlukta herhangi biryerdeki mesafe.

Resim

Yeni link ile alçaltma sonrasındaki mesafe. 148mm lik link ile 22mm alçaltma sağlamış oldum. Çok fazla değil ama bence yeterli, kilom da fazla olmadığı ve sonrasında arka amortisörüde daha serte aldığım için ayaklık sürtme gibi bir sorunum da olmayacak. Tabiki bu kadar la bitmedi.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2017, 13:00 
Arka'nın alçalması ile ön maşa açısının değişmesinden doğacak kullanım ve yol tutuş farklarının önüne geçmek hemde koltukta tam 2 santimetre alçaltma almak için ön amotrisörleri de 2cm indirdim.

Resim

Böylece motor ön arka fark olmadan komple 2cm kadar yere yaklaştı. Şehir içi kullanımım yere basışım çok fark etti bence böyle çok daha rahat oldu. Geriye sadece gidon yükseltme ve öne çekme parçalarım kaldı.


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2017, 13:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Haz 2009, 12:35
Mesajlar: 7660
Konum: (Cehennemin dibi-İstanbul) GAVUR İZMİR'Lİ
Kan Grubu: A Rh ( + )
isminiz: H a k a n
Biraderim herhalde artçılı kullanmıyorsun. Artçılı kullanımda karter korumasını kaldırımdan inerken veya sokaklardaki hız kesme kasislerinde sürtme ihtimalin artıyor. Virajlarda orta sehpayı sürtme ihtimalin de olacaktır.

_________________
karabatak35@gmail.com
05385479132
Deutsche Blonde
Only flying is better than BMW


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2017, 13:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Kas 2015, 04:50
Mesajlar: 504
Konum: Alanya
Motosikleti: 1200 Tenere
Kan Grubu: 0rh+
isminiz: Aydın Delice
Hakan kardeşim çok haklı, ben uzun zaman alçaltma kiti ile kullandım, özellikle artçılı sürerken hem karter korumaya zarar verdim hemde virajlarda orta sehpa sürtüyordu...

_________________

Yamaha Super Tenere 1200 Z
DL 650 V-Strom
Dragstar 1100
Virago 1100
Virago 535

Ride to live, live to ride...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2017, 15:02 
Genelde artçılı kullanmıyorum, kullansamda eşim de benim gibi hafif. Bunun dışında amortisörleri de sertleştirdiğimden üzerine oturduğumda motor sizinkilerden daha alçak olmayacak. :) ayrıca orta sehpayı da ufak bir taşlama ile biraz yukarı aldım, hiç merak etmeyin. :süper


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2017, 17:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Haz 2016, 09:17
Mesajlar: 266
Konum: izmir
Motosikleti: DL650
Kan Grubu: 0(-)
isminiz: Uğur İpek
İbrahim hocam hayırlı olsun ancak bu tür mekanik parçalar konusunda aman dikkat. Hem malzeme açısından (ki türkiyede rijit malzeme yok) hem de ağırlık merkezinin değişmesinden kaynaklı dikkat etmekte fayda var. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

_________________
Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir,
En sevdiğim tatlı kazandibidir.
Leyla sev beni sokma müşküle,
Seninle kaşık atalım iki tabak keşküle.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Haz 2017, 22:29 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2016, 15:12
Mesajlar: 3268
Konum: 3yol/izmir
Motosikleti: Dl 650
Kan Grubu: A rh +
isminiz: Mehmet ARICAN
Güzel çalışma olmuş.belliki içinize de sinmiş.iyigünlerde binin inşallah. :alkıs :gözkırpma

_________________
1999HONDA VFR800Fİ
2006SUZUKİ DL650VSTROM
NE MUTLU TÜRK`ÜM DİYENE...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Haz 2017, 22:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2017, 10:46
Mesajlar: 64
Konum: İZMİR
Motosikleti: Vstrom DL 650 XT
Kan Grubu: A Rh(+)
isminiz: Kadir DOĞAN
Emeğinize sağlık. Kazasız belasız kullanmak dileklerimle.

_________________
---------------------------------
Kadir DOĞAN
5323869896
kadirdogan6123@gmail.com

Suzuki V-strom DL 650 XT (2015)
Kawasaki KLE 500 (2005)
Yamaha MT-25 (2016)
Yamaha X-Max 250 (2015)


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Tem 2017, 00:29 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 May 2012, 09:34
Mesajlar: 6611
Motosikleti: dl 650
Kan Grubu: A Rh+
isminiz: M.Cihat OĞUZ
Ellerine sağlık çok güzel :süper :süper :süper

_________________
itin ürümesi ,kervanın yol almasına engel değildir .. sür o zaman...
530 386 91 20

vstromturkiye@hotmail.com


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Tem 2017, 16:28 
Teşekkürler bu şekilde yaklaşık 500 600 km yol yaptım. En son arka amortisör ü bir kademe daha serte aldım bu şekilde motorumdan çok memnunum herhangi bir aksi durum yaşamadım. Km genelde selçuk gümüldür kuşadası ve şaşal virajlarında yapıldı. :süper . İsteyen olursa parçalardan fazla kestirmiştim verebilirim


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Tem 2017, 22:09 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2016, 15:12
Mesajlar: 3268
Konum: 3yol/izmir
Motosikleti: Dl 650
Kan Grubu: A rh +
isminiz: Mehmet ARICAN
IbrahimUsluer yazdı:
Teşekkürler bu şekilde yaklaşık 500 600 km yol yaptım. En son arka amortisör ü bir kademe daha serte aldım bu şekilde motorumdan çok memnunum herhangi bir aksi durum yaşamadım. Km genelde selçuk gümüldür kuşadası ve şaşal virajlarında yapıldı. :süper . İsteyen olursa parçalardan fazla kestirmiştim verebilirim


Bana en çok yükselteni lazım.var mı?

_________________
1999HONDA VFR800Fİ
2006SUZUKİ DL650VSTROM
NE MUTLU TÜRK`ÜM DİYENE...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Tem 2017, 17:08 
Valla hiç aklıma gelmedi ben hep alçaltmaya yöneldim aslında yanında biraz kısasını çizebilirdik yükseltmek için. Ne yazık ki yok


Başa Dön
  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Tem 2017, 10:37 
Çevrimdışı
V-Strom Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2016, 15:12
Mesajlar: 3268
Konum: 3yol/izmir
Motosikleti: Dl 650
Kan Grubu: A rh +
isminiz: Mehmet ARICAN
IbrahimUsluer yazdı:
Valla hiç aklıma gelmedi ben hep alçaltmaya yöneldim aslında yanında biraz kısasını çizebilirdik yükseltmek için. Ne yazık ki yok


Teşekkürler

_________________
1999HONDA VFR800Fİ
2006SUZUKİ DL650VSTROM
NE MUTLU TÜRK`ÜM DİYENE...


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye