V-STROM TÜRKİYE DL 650 / DL 1000 FORUMLARI

- ATAM İZİNDEYİZ - 1881 - ...
Zaman: 19 Nis 2024, 22:49

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Forum kuralları


Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın



Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 50 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2013, 23:17 
Çevrimdışı

Kayıt: 10 Kas 2012, 23:52
Mesajlar: 344
3596 km'dir ben de kullanıyorum. Önün yatma eğiliminde olup da arkanın direndiğine ben de şahit olmadım. Daha önceki motorum da spor bir aslfalt lastiği takılıydı yatınca geniş bir contact patch'i olan bir lastikti onda da yatış halinde arka tekerde bir huysuzlanma sezinlememiştim 20000 km boyunca. Bu şekilde bir şikayeti bir kere Altın Elbiseli Adam Hyosung GTR250 video incelemesinde duymuştum. "Ön yatmak istiyor ama arka düz kalmak istiyor." diye yakınıyordu kullanıcı. Ben de lastiklerden ziyade amortisörlerle alakalı olabileceğini tahmin ediyorum bu meselenin.

Lastiğin yan kısımları enduro lastikleri gibi geniş boşluklu olmadığı için yatık vaziyette yolu daha iyi tutuyor. Malumdur ki yolu lastik tutar, boşluklar ve oluklar sadece suyun drenajı içindir.

Sürüş karakteristiğim sadece asfaltta sürmekten ibaret olduğu için ben bir sonraki lastiğimi de bu desende ve tabiatta bir lastik seçmeyi planlıyorum. Metzeler Tourance Next de bu biçimde desene sahip bir lastik. Bir sonrakinde belki de onu denerim.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Eki 2013, 16:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012, 11:02
Mesajlar: 81
Motosikleti: 2012 dl 650
Kan Grubu: ab rh negatif
isminiz: engin atasoy
Arkadaşlar, lastikten ben de memnunum. Bunun nedeni kullanım şeklime yani asfalta daha uygun olması. Ki bu nedenle aldım. Metzeller, Bridgestone, Michelin, Pirelli birçok lastik kullandım. Yılda yaklaşık 20.000 km yapmaktayım. Konu ile ilgili benim şahsi düşüncem budur. Amortisör ayarları ile ilgili bir sıkıntı yok. Zaten metzeller den sonra lastiği ilk taktığımda bunu farketmiş ancak lastiğin yeni olmasına bağlamıştım. Ancak zamanla değişmedi.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Eki 2013, 18:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Eki 2012, 11:46
Mesajlar: 251
Konum: NAZİLLİ / AYDIN
Motosikleti: dl650 k5
Kan Grubu: A Rh+
isminiz: AhmetSLAN
http://youtu.be/eDvV7_OJ3O4

Bu videoyu izleyin lütfen. Ben de yaklaşık 4000km dir Anakee 3 kullanıyorum. Asfalt (ıslak/kuru) ve kaba toprakta süper ama mıcır ve gevşek toprakta çok dengesiz geldi bana...

_________________
Kim Olduğun Değil, Ne Olduğun Önemli...
''Omne ignotum pro magnifico''
Gsm:0 532 7789381


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2014, 23:13 
Çevrimdışı

Kayıt: 10 Kas 2012, 23:52
Mesajlar: 344
V-Strom'da takılı olan Anakee 3'lerle 16500 km ve 9 ay oldu. Lastik sanıyorum iki kere yol tutuşu bıraktı. Birinde gizli buzlanmaydı. Arka bıraktı ve düştüm zaten orada. Diğerinde ise ıslak zemini geçer geçermez lastik hala ıslakken kontrayı sertçe verince ön taraf bir yalpaladı ama hemen tutuşu yeniden kazandı. Bu saydığım iki hadise dışında ıslak, tozlu, soğuk, sıcak her ortamda çok iyi performans verdi. Yol tutuşun sınırlarına dahi yaklaştığımı sanmıyorum.

Asfalt dışında ıslak ama sert toprak zeminde ve kuru sert toprak zeminde birazcık kullandım ama oralardaki performansını ancak spor lastiklerle kıyaslayabilirim. Elbette Pilot Power'lardan daha iyi ama o koşullarda diğer enduro lastiklerle kıyaslaması nasıldır bilmiyorum.

Lastiğin genel görünümü henüz taze. Kılcal çatlaklar yok. Asfalt ağırlıklı kullanılan Adventure Touring motorlar için bence güzel bir seçenek. Pirelli Scorpion veya Metzeler Tourance Next ile kıyasyalaması nasıl bilemiyorum ama merak ediyorum aslında.


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Haz 2014, 11:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2013, 02:08
Mesajlar: 243
Motosikleti: DL650 / K6
Kan Grubu: ARH+
isminiz: Ömer Demir
daha önceki motorumda alakasız bi lastikten, anakee 2 ye geçtiğimde oh be demiştim. Şuan DL de de anakee 2 kullanıyorum ve ıslak zemin dışında oldukça memnunum. ıslakta banada güven vermiyor, fakat bu klasmanda tourance da ıslakta anakee2 den daha iyi değil. %20 daha yumuşak yan hamurlar viraj keyfini artırıyor. bir sonraki lastik değişimimde büyük ihtimal bende anakee3 e geçeceğim, asfalt performansı üstün olduğu belli fakat, toprakta mıcırda neler yaşatır bilemiyorm bende. ama bu üstün performansa değer heralde.

_________________

DL 650 '13 / K6
XL 200 '13 / K5
KLE 500 '11 / K4
GT 250 '09 / K7
CG 125 '08 / K5


Başa Dön
 Profil Özel mesaj gönder  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 50 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye